Gå til innhold

Har blitt bortskjemt på menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er faktisk blitt et problem for meg..

Jeg er en jente som har et relativt greit utseendet, men er ikke sånn kjeeempevakker synes jeg selv da (men er tydeligvis bare jeg som har dårlig selvbilde siden jeg hver eneste dag får høre at jeg er søt og pen).

Så det jeg tror gjør meg attraktiv er fordi jeg er blid som en sol, har en ganske grei intelligens og fordi jeg er bra trent og har veldig mye personlighet generelt.

Det som er er at siste året ca så har jeg fått så utrolig mye tilbud (jeg var sammen med en i 6 mnd av dette året) at jeg har bare blitt veldig bortskjemt og pirkete. Det er liksom ingen som er bra nok lengre, og det skremmer meg.

Han jeg skal på date med i morgen er en helt utrolig fantastisk fyr selv om han ikke er så kjekk at jeg blir matt bare av utseendet hans. Men jeg merker at de som er veldig kjekke ofte ikke har så mye personlighet og derfor vil jeg ikke ha dem.

Om det hadde vært meg for 6-12 mnd siden så hadde jeg ikke engang tenkt på utseendet hans for han er strengt tatt ok+ utseendetmessig også i tillegg til at han er bra trent, så jeg forstår meg ikke på meg selv.

Jeg vil bare ha vekk de dumme tankene :(

Hjelp :(

Anonymous poster hash: bd8d2...182
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

???

Hva var egentlig problemet?

Du vil ikke ha den kjekkeste, og denne mannen er heller ikke den kjekkeste. Er det ikke sånn du vil ha det da?

Utrolig at man ikke bare kan presentere et problem på en forståelig måte.

Anonymous poster hash: 6b1f6...306
Skrevet

Kanskje du skulle tatt deg litt tid og bare fokusert på andre ting enn menn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente som har et relativt greit utseendet, men er ikke sånn kjeeempevakker synes jeg selv da (men er tydeligvis bare jeg som har dårlig selvbilde siden jeg hver eneste dag får høre at jeg er søt og pen).

Så det jeg tror gjør meg attraktiv er fordi jeg er blid som en sol, har en ganske grei intelligens og fordi jeg er bra trent og har veldig mye personlighet generelt.

Det som er er at siste året ca så har jeg fått så utrolig mye tilbud (jeg var sammen med en i 6 mnd av dette året) at jeg har bare blitt veldig bortskjemt og pirkete. Det er liksom ingen som er bra nok lengre, og det skremmer meg.

Han jeg skal på date med i morgen er en helt utrolig fantastisk fyr selv om han ikke er så kjekk at jeg blir matt bare av utseendet hans. Men jeg merker at de som er veldig kjekke ofte ikke har så mye personlighet og derfor vil jeg ikke ha dem.

Om det hadde vært meg for 6-12 mnd siden så hadde jeg ikke engang tenkt på utseendet hans for han er strengt tatt ok+ utseendetmessig også i tillegg til at han er bra trent, så jeg forstår meg ikke på meg selv.

Anonymous poster hash: 6956f...769

AnonymBruker
Skrevet

Sier bare: narsississme og histrionisme.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sier bare: narsississme og histrionisme.

Så her skal vi diagnotisere over nett ja.

Nei, jeg er ikke forelsket i meg selv. Jeg har masse feil jeg. Jeg kan si teite ting ofte, jeg kan være for intens av meg, jeg har ikke et perfekt utseendet og det er også mange andre feil med meg. Man er ikke høy på seg selv vet du bare fordi man vet at man er blid av seg og har en ganske bra personlighet.

Kanskje du skulle tatt deg litt tid og bare fokusert på andre ting enn menn?

Det gjør jeg jo hele tiden. Har ikke datet noen siden eksen.

Har et veldig flott liv uten menn også, men får jo likevel massevis av tilbud hele tiden.

???

Hva var egentlig problemet?

Du vil ikke ha den kjekkeste, og denne mannen er heller ikke den kjekkeste. Er det ikke sånn du vil ha det da?

Utrolig at man ikke bare kan presentere et problem på en forståelig måte.

Problemet er at jeg har dumme tanker som jeg ikke vil ha.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at jeg har dumme tanker som jeg ikke vil ha.

-TS

Ok. Prøve å gjøre seg interessant ved å ikke spesifisere problemet, for at andre skal hale det ut av en. Velbekomme.

AnonymBruker
Skrevet

du må enten slutte å tenke at fyren ikke er kjekk nok, ddate kjekkere menn eller ikke date i det hele tatt. får du ingen gode kjekke menn så kommer du til å justere hva du ser på som kjekk spørsmålet er jo bare hvor lang tid en bruker på å endre smak.

Anonymous poster hash: fff79...c5a
Skrevet

Kanskje du kan holde fokuset på å være nysgjerrige på folk, på hvem de er, bli kjent med dem å se om de er bra mennesker, og hvordan de får deg til å føle deg når du er sammen med dem..? Så får du heller bare se hva slags relasjon dere skal ha når dere har blitt bedre kjent; venner, ONS, kjæreste eller "ha et fint liv og lykke til"..?

AnonymBruker
Skrevet

Nå syntes jeg flere var direkte frekk mot TS uten grunn! Vi som kvinner/jenter får hele tiden beskjed om å se på oss selv som noe bra og at god selvtillit er en fin ting - HELT til noen faktisk klarer det, da er det jammen meg janteloven all over. Skjerp dere.

Når det kommer til deg, TS, så skjønner jeg problemet ditt. Så fort man får mange tilbud, er det lettere å avvise av pirketing. Av egen erfaring har jeg funnet ut at å begynne å holde på med en som ikke er fult så kjekk som man kanskje ønsker krever en stor del personlighet og litt ektra "jobb" fra hans side. Nå kommer jeg sikkert til å få krenkende kommentarer tilbake om at utseende ikke er alt og masmasmas, men når det kommer til stykket så er en person man ikke er direkte fysisk tiltrukket av mer et vennematreale enn en kjæreste.

Jeg syntes ikke du har dumme tanker fordi du virkelig setter en høy standar over hvem du vil være med, jeg tror det faktisk er sunt. Hvorfor skal du ta til takke med det nest beste, når du selv mener du kan få bedre? Ikke la kg komme gjennom til deg med kommentarer om narsisisme og slikt, du er ikke narsisist selv om du kan si at du er ei pen blid jente med mye liv. Ærlig talt.

Anonymous poster hash: 0c5be...f41
  • Liker 1
Skrevet

Du er ung, du får oppmerksomhet av kjekke menn og egoet ditt blir større. Kravene du stiller til potensielle partnere øker i takt med at egoet blåses opp. Dette skjer med mange kvinner når de er i sin beste alder.

Dersom du ikke finner en som er "god nok", vil du bli mer og mer bitter etterhvert som du blir eldre og mister utseende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...