Gå til innhold

Når spørre om intensjoner..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har fått god kontakt med en på Tinder, og jeg tror det blir aktuelt å treffes denne uken. Det som er, er at vi enda ikke har snakket om våre intensjoner med Tinder/med hverandre. Hva vi er ute etter. Jeg er ute etter et forhold, og ikke bare en "tilfeldig" flørt. Han virker som en seriøs type, og han har ikke vært i nærheten av å hinte til sex, og jeg tror han tenker i samme bane, men har jo ikke spurt. Kan jeg gjøre det når vi treffes? Hvordan? Er det litt for direkte å spørre "Hvorfor er du på Tinder? Hva har du tenkt å bruke det til?". Hva tenker dere? :)

Anonymous poster hash: 4ceed...ed3
Videoannonse
Annonse
Gjest Ninab
Skrevet (endret)

Er ikke DET legitimt da? Syntes folk spør om så mye rart jeg, trodde JEG var usikker og dårlig oppdatert men skjønner jo at jeg ikke er det.

Jeg har nå spurt jeg; hva søker du, og hvorfor Tinder

Enkel sak :)

Endret av Ninab
AnonymBruker
Skrevet

Men har ikke det litt med personen man møter egentlig? Sånn tenker hvertfall jeg. Da jeg drev med nettdating var jeg i utgangspunktet ute etter et seriøst forhold, men ingen av de jeg møtte var aktuelle. Ikke kunne jeg hatt samleie med de heller. Grøss!

Tinder er vel en samleie-app, virker veldig umoralsk for min del. Hvis du spør kan du ikke regne med å få ærlig svar siden menn lyver hele tiden.

Anonymous poster hash: 991bd...117
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også at det kommer an på hvem man treffer. Du vet ikke om det er seriøst før dere blir litt kjent. Kanskje er han ute etter en flørt, men så dukker den rette opp. Eller motsatt.

Kjenner ikke Tinder godt, men en venninne har møtt en seriøs kjæreste der.

Anonymous poster hash: ace9f...818

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for innspillene :-) Jeg tror dere har rett, at man får se det an, og jeg merker sikkert hva slags type han er/hva han er ute etter, etter hva han svarer/snakker om... Er nok fordi jeg hadde lave forventninger til Tinder, og så ble jeg så positivt overrasket for denne fyren, og vil liksom vite at det kan bli noe ut av det.

Anonymous poster hash: 4ceed...ed3
Skrevet (endret)

Det er helt legitimt å spørre om det på Tinder. Det går jo for å være en sexapp, så det er helt i orden. Jeg har skrevet på profilen min at jeg ikke er keen på ons.

Litt dumt å spørre nå kanskje, ettersom dere har snakket litt...

Endret av celinus
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal spørre tidligst mulig om hva han er ute etter, så slipper du eventuelt å kaste bort tiden din. Om han er ærlig er jo en annen sak..

Anonymous poster hash: f7b4c...dd7
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...