Gå til innhold

Når gi forlovergaven?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk gave av bruden jeg var forlover for før vi dro i kirken. Var hjemme hos henne og pyntet oss, og hun ga med et pent smykke i pen presang. Siden jeg ikke hadde et smykke, og dette var midt i blinken, så tok jeg det på med en gang! Kjempefint!

Catzy

Skrevet

Gave til min forlover er sminke og håroppsett. Dette skal hun få beskjed om selve dagen (hun tror nok hun må betale selv).

Skrevet

Min forlover kommer til å få noe når jeg kommer hjem på bryllupsreise!

Skrevet

Jeg gav min forlover hennes gave da jeg var kommet dit kvalden før bryllupet. Da satt vi og koste oss med pizza og Asti, og da passet det glimrende :wink:

Skrevet

Hva skal dere gi i forlovergaver?

Jeg aner ikke hva jeg skal gi... Er et smykke greit? :roll:

Jeg vet jo hvordan kjolen hennes ser ut, så jeg kunne jo prøvd å finne et smykke som er i stil med kjolen.. Hva tror dere om det?

Gjest Lompa
Skrevet

Aner ikke hva jeg skal finne på selv,jeg...Frisør og make-up er jo en veldig grei og praktisk forlovergave, men ikke for oss som skal ha mannlig forlover....! :wink:

Skrevet
Hva skal dere gi i forlovergaver?...

Gav håroppsett (inkl klipp og striper), kjole (inkl. kåpe og pompadur) og sminke :) Smykker etc hadde hun sjøl - så også sko.

Skrevet

Gav håroppsett (inkl klipp og striper), kjole (inkl. kåpe og pompadur) og sminke :) Smykker etc hadde hun sjøl - så også sko.

Hvor mye penger brukte du da?

Vet ikke hvor mye det er vanlig å gi for...

Har allerede betalt striping av håret hennes. Hun skal ikke klippe seg.

Skrevet

Hvis det blir til at jeg kjøper det smykket jeg har tenkt så skal hun få det når hun kommer hit på fredagskvelden, eller når vi er hos frisøren.

Skrevet

Dette med forlovergaver er et vanskelig tema. Noen mener man ikke trenger gi og at forloverne ikke forventer noe, men synes det kan være en hyggelig ting.

Min tilkommende mener vi skal gi våre forlovere gaver, noe jeg synes er greit. Men prisen er vi ikke helt enige om. Vi har sett oss ut noen bilder, som er å få i to størrelser. De miste koster kr. 500,- pr stk, noe jeg synes er nok. Men han synes det er alt for lite, og vil gi bilder som koster kr. 1200,- pr stk..... + sølvplate med gravering som kommer i tillegg...

Vet ikke helt når det er vanlig å overrekke dette????

Skrevet

Sminke og håroppsett koster for oss begge 3 000,- (altså 1 500,- for forloveren min). Hun skal også få et bilde i etterkant.

Gaven til hans forlover kommer nok på rundt 1 500,- + bilde der også.

Kanskje mye for noen, men for oss helt naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...