Gjest bustyvel Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Når bør man slutte på pillen før man planlegger å bli gravid? Hørt så mye forskjellig.. Har gått på Oralcon i flere år.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har hørt tre mnd. Anonymous poster hash: f6b2b...243
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Noen blir gravide kjapt, hos andre kan det ta lang tid å få tilbake regelmessige sykluser. Jeg sluttet 4 mnd før vi startet med prøvingen og vi brukte kondom i mellomtiden. Spiren satt på første forsøk Anonymous poster hash: b202a...2b8
Babi Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Noen blir gravide kjapt, hos andre kan det ta lang tid å få tilbake regelmessige sykluser. Jeg sluttet 4 mnd før vi startet med prøvingen og vi brukte kondom i mellomtiden. Spiren satt på første forsøk Anonymous poster hash: b202a...2b8 Hvorfor brukte dere kondom når planen var å bli gravid?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Jeg ville sluttet med piller i det øyeblikket man plalegger å bli gravid. Altså, tenker dere å starte prøving i morgen, så slutter du i dag. Tar det noen måneder, så tar det noen måneder... Anonymous poster hash: 25f52...54a
BlueBella Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Det kommer jo helt an på. Er det noe spesielt tidspunkt du ønsker å bli gravid? F.eks om det passer veldig fint å bli gravid i september av en eller annen grunn, så ville jeg ha sluttet på p-pillen minst 6 måneder før det. Jeg har mange venner som har slitt med å få regelmessig syklus i lenger enn 6 måneder etter at de har sluttet med prevensjon. Dersom det ikke spiller noen rolle, så er det jo bare å slutte når du vil begynne å prøve. Det kommer jo helt an på hvordan du planlegger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå