Gå til innhold

Rart spm, men er det turnoff/dealbreaker med misfargede eller gule tenner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fine og symmetriske tenner, men de er misfargede og kanskje sånn halvveis gule..

Er det slike ting dere jenter bryr dere om?

Anonymous poster hash: 5e01c...5c5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei.

Anonymous poster hash: 1afe8...418
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på i hvilken grad det er. Sånn gule snustenner er ikke pent, og trekker ned helhetsinntrykket.

Anonymous poster hash: 45053...9f3
Skrevet

Nja. Kommer an på. Er vanligvis ikke veldig opptatt av utseende, men tannhelsa sier litt om mye, så...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: a38c2...0cf
AnonymBruker
Skrevet

ts her

Jeg hverken snuser eller røyker, så kanskje jeg har noen stoffer naturlig som gjør tennene slik..? De er langtifra knallgule, misfargede er mer passende.

Anonymous poster hash: 5e01c...5c5
Gjest Kvinneline
Skrevet

Hadde en kompis som sleit med dette, og han hadde faktisk en sykdom. Nå er dette mange år siden, så aner ikke hva de kalte sykdommen, men han fikk behandlet det😊 Synes du bør ta deg en tur til tannlegen om ikke lege, og høre om det kan være noe som gjør tennene missfarget.

Om du ikke røyker, snuser og er flink med tannpuss kan det hende det foreligger noe annet bak missfargen. Sykdommen til kompisen min var forresten ufarlig😉

Skrevet

Et fint og godt smil er viktig for meg om mannen skal fremstå attraktiv. Veldig gule tenner trekker ned. De kan signalisere dårlig ånde, vil ikke kysse det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har naturlig misfargede tenner, uten snus og røyk.

Har prøvd å bleke de, men var liten respons på det. Går til tannlegen hvert år og pusser tennene 2-3 ganger om dagen, så er ikke alle som har dårlig tannhelse for det.

Anonymous poster hash: bb9ec...5bd
Skrevet

For meg er det en dealbreaker, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...