SøtMelon Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 (endret) Helt usminket denne søndagen:) Endret 23. mars 2014 av SøtMelon 1
SøtMelon Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2014 Hvorfor lurer du? Jeg har alltid lurt på hva folk synes om meg:) Jeg ser det ikke selv, og er derfor ute etter hvilke inntrykk andre får av å se meg som jeg er. De beste kritikerne er nok dere som ikke kjenner meg..
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Jeg regner nesten bare med at du vet at du ikke er stygg. Jeg synes det er flott å få kompliment, men de er nok definitivt mer betydelige når en ikke fisker etter dem. 21
Gjest auroravictoria Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Jeg synes du er litt spesiell som legger ut bilde av deg selv om spør om dette. 13
SøtMelon Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2014 Jeg regner nesten bare med at du vet at du ikke er stygg. Jeg synes det er flott å få kompliment, men de er nok definitivt mer betydelige når en ikke fisker Neida, det er ikke spesielt i det hele tatt:) Jeg vurderer å droppe sminke helt, og la derfor ut et bilde hvor jeg er helt naturlig.
Gjest auroravictoria Skrevet 23. mars 2014 #10 Skrevet 23. mars 2014 ame="Sofiesnurr" post="14173626" timestamp="1395603248"]Jeg regner nesten bare med at du vet at du ikke er stygg. Jeg synes det er flott å få kompliment, men de er nok definitivt mer betydelige når en ikke fisker Neida, det er ikke spesielt i det hele tatt:) Jeg vurderer å droppe sminke helt, og la derfor ut et bilde hvor jeg er helt naturlig. Du fisker etter komplimenter om at du er naturlig pen? Hvorfor spør du om dette.......? 8
SøtMelon Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2014 Jeg regner nesten bare med at du vet at du ikke er stygg. Jeg synes det er flott å få kompliment, men de er nok definitivt mer betydelige når en ikke fisker etter dem. Jeg har blitt mobbet før for utseendet, og nå lurer jeg på hva fremmede tenker når de ser meg. Om de fleste deler det samme synet som det jeg ble utsatt for i fortiden. Så kan det være noe i det. Jeg vil bare ha sannheten. Hadde jeg hatt god selvtillit, då hadde jeg vel strengt tatt ikke hatt behov for andres meninger. 3
Heart Skrevet 23. mars 2014 #12 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har blitt mobbet før for utseendet, og nå lurer jeg på hva fremmede tenker når de ser meg. Om de fleste deler det samme synet som det jeg ble utsatt for i fortiden. Så kan det være noe i det. Jeg vil bare ha sannheten. Hadde jeg hatt god selvtillit, då hadde jeg vel strengt tatt ikke hatt behov for andres meninger. Du har utseendet med deg, og det er veldig usannsynlig at noen vil synes at du er noe annet enn pen. Husk at mobbing ofte ikke handler om å påpeke reelle "feil"/svakheter ved andres utseende, dyktighet, personlighet, klesdrakt eller oppførsel, men simpelthen å finne på noe som kan gjøre offeret usikker og sårbar. Vi er alle innerst inne litt usikre på et eller annet, så dette er noe en mobber kan gjøre mot hvem som helst. 3
-Jiinxs- Skrevet 23. mars 2014 #13 Skrevet 23. mars 2014 Du er en vakker jente. Som Heart nevnte så har ikke mobbing noe med å påpeke reelle feil og lignende. 1
SøtMelon Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 23. mars 2014 Du har utseendet med deg, og det er veldig usannsynlig at noen vil synes at du er noe annet enn pen. Husk at mobbing ofte ikke handler om å påpeke reelle "feil"/svakheter ved andres utseende, dyktighet, personlighet, klesdrakt eller oppførsel, men simpelthen å finne på noe som kan gjøre offeret usikker og sårbar. Vi er alle innerst inne litt usikre på et eller annet, så dette er noe en mobber kan gjøre mot hvem som helst. Jeg har blitt fortalt mye rart fra både barne og ungdomsskolen. Og det handlet i stor grad om utseende desverre. Har også vært perioder hvor noen ønsket å utsette meg for skade. (har opplevd noen, men slapp billig unna pga flax). Jeg vil holde hodet hevet framover, nå når jeg får høre fra dere om at jeg ikke har noe å skamme meg over:) Jeg får imidlertid kommentarer fra svigerfamilien om at jeg ser så barnslig ut, selv om jeg er voksen i hodet.. Det inntrykket jeg går med nå er at det nermest er et krav om at en må se normal ut, eller vil en ikke bli akseptert. Jeg gjemte meg derfor bak sminke i mange år, i frykt for å skille meg ut.
kloss Skrevet 24. mars 2014 #18 Skrevet 24. mars 2014 Huff så trist og lese att du lar fremmede på kg påvirke så sterkt hva du syns om deg selv søt melon. :-( hva om alle hadde skrevet att du var stygg? Nei dette er ikke løsningen. jeg syntes att du var vanelig søt med fin munn. :-)
Gjest Winza Skrevet 24. mars 2014 #19 Skrevet 24. mars 2014 Hvorfor lurer du på? Skal du melde deg på paradise hotel eller? Bare tulla, du ser bra ut:)
SøtMelon Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 24. mars 2014 Huff så trist og lese att du lar fremmede på kg påvirke så sterkt hva du syns om deg selv søt melon. :-( hva om alle hadde skrevet att du var stygg? Nei dette er ikke løsningen. jeg syntes att du var vanelig søt med fin munn. :-) Jeg tar selvfølgelig noe med en klype salt Om noen f.eks hadde sagt at jeg ser ut som et monster, så hadde jeg nok ledd godt! Det er nemlig ingen som ser ut som noe slikt. Så den slags overdrivelser skal en bare heve seg over.. Takk for koslig tilbakemelding:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå