AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har en vennine som skulle feste exstantions på meg. Hun har gjort dette på meg for noen år tilbake å dette ble fint (hun er ikke frisør). Det som skjedde var at hun svidde kreatinen i hodebunnen min slik at jeg ble helt desperat for det gjorde så vondt å bare klippet de av. (Jeg var også i syden når jeg gjorde det, reiste dagen etter). Det ble heller ikke spesielt pent. Hun begynte å le når vi var ferdig. Sa ikke unnskyld eller noe... Nå stikker det dumme suter ut av håret mitt over alt... har bare lyst å sette meg ned å gråte for ser så jævlig ut. Anonymous poster hash: e20df...0ea
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 duster skulle det stå... Anonymous poster hash: e20df...0ea
strawberry Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Du lot henne jo gjøre det, det var ditt valg. Synes du er ansvarlig selv. 9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Var hun full? Bruk frisør neste gang. Nei.... men hun maste mye om seg selv og styrte noe helt forferdelig på med tlf mens hun holdt på :/ Greit at det ikke ble så pent, men å le? Anonymous poster hash: e20df...0ea
Amarinda Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Sånt kan skje når man bruker uprofesjonelle for slike oppgaver. Dette må du bare svelge, men du kan godt informere henne om at du ikke ønsker at hun gjør det neste gang. 2
Gjest Seajewel Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Nei.... men hun maste mye om seg selv og styrte noe helt forferdelig på med tlf mens hun holdt på :/ Greit at det ikke ble så pent, men å le? Anonymous poster hash: e20df...0ea Det var veldig stygt av henne å le. Klem
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 det var stygt av henne å le, men du kan trøste deg med at det er hår og at det heldigvis vokser ut igjen Anonymous poster hash: 22868...bd5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 Venninne ØDELA håret ditt, ikke ødelagte. Dårlig av henne å le, men hun visste nok ikke hvordan hun ellers skulle reagere. Tenker hun hadde passe panikk. Du får trøste deg med at det vokser ut. Anonymous poster hash: 4f714...99e 1
Gjest BabyBlue Skrevet 23. mars 2014 #10 Skrevet 23. mars 2014 (endret) Man skal aldri la venninner øve seg på en når de er underveis i frisørutdannelsen. De tar deg ikke like seriøst som en ordentlig kunde, og er derfor ikke like redde for å ødelegge noe. Ergo, de presterer dårligere. Edit: Trodde du skrev at hun var frisør (dumme meg), men det der med at venninner ikke er like forsiktige står jeg for, mange som har gått i den fella Endret 23. mars 2014 av BabyBlue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå