AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 1. Har dere partner (Jeg nei) 2. Hvor mange venner har dere? (Jeg 2 der jeg bor nå. Og 7 andre som bor et annet sted). Personer jeg kan finne på noe med som jeg føler jeg kjenner. 3. Hvor mange bekjente har dere? Jeg har veldig mange bekjente. 4 Hvor gamle er dere (Jeg er 28). Føler alle har så stort nettverk bortsett fra meg og jeg mangler en partner. Hvor stort nettverk har dere? Anonymous poster hash: 591de...650
Pysa Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Veldig lite nettverk her jeg akkurat har flyttet. Så om noen i Indre Østfold har lyst til å bli kjent, ta kontakt. :-) Jeg er alenemor (38 år) til barn på 7 og 9. Hvor blir man kjent med folk?:Noen tips? :-)
LexSuperior Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 1. Ja 2. En god del, men jeg pleier ikke å telle. 3. Spørs hva du anser som bekjente, men har vel en god del av dem også. 4. Er i midten av tyveårene. Jeg tenker det mest vesentlige er hvor gode venner du har, ikke hvor mange.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Veldig lite nettverk her jeg akkurat har flyttet. Så om noen i Indre Østfold har lyst til å bli kjent, ta kontakt. :-) Jeg er alenemor (38 år) til barn på 7 og 9. Hvor blir man kjent med folk?:Noen tips? :-) Truffet de fleste gjennom jobb,studier og felles interesser/hobbier. Anonymous poster hash: 591de...650
Halkatla Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 1. Ja, og tre sønner 2. Et par nære venner og noen flere ikke fullt så nære. 3. Ganske mange 4. Jeg er 44 (mannen snart 47, "ungene" 25, 22 og 18)
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 1. Har dere partner? Nei. 2. Hvor mange venner har dere? 0. 3. Hvor mange bekjente har dere? En del, sikkert færre enn vanlig. 4 Hvor gamle er dere? 21 år gammel. Anonymous poster hash: b383a...e2b
Gjest Vena Cava Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 1. Har dere partner Ja har en kjæreste men treffes kun annenhver helg pga avstand. 2. Hvor mange venner har dere? Av dem jeg føler jeg kjenner godt og kan spørre om å finne på ting med så er det ikke så mange, har 3 gode venner. Ellers har jeg gode venninner som bor langt vekke og som jeg ikke ser oftere enn i ferier, det er 3. 3. Hvor mange bekjente har dere? Jeg har mange bekjente. Men de er ikke venner på den måten at vi planlegger å treffes. Blir heller et hei når vi treffes og tørrprat. 4 Hvor gamle er dere Jeg er 27.
Gjest Whitestripes Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 1. Har dere partner (Jeg nei) 2. Hvor mange venner har dere? (Jeg 2 der jeg bor nå. Og 7 andre som bor et annet sted). Personer jeg kan finne på noe med som jeg føler jeg kjenner. 3. Hvor mange bekjente har dere? Jeg har veldig mange bekjente. 4 Hvor gamle er dere (Jeg er 28). Føler alle har så stort nettverk bortsett fra meg og jeg mangler en partner. Hvor stort nettverk har dere? Anonymous poster hash: 591de...650 1. Ja, men det er avstandsforhold. Har to voksne barn som bor i nærheten av meg. 2. Jeg har 3 veldig nære venner som bor her i byen, et par andre som bor lenger unna. 3. Jeg har ekstremt mange bekjente. 4. Jeg er i midten av 40-åra.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 1. Ja 2. Har en venninne her jeg bor, og en som bor langt unna. 3. Ikke så mange. 4. 20. Anonymous poster hash: 7b7fe...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå