AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Hva foretrekker dere damer når det kommer til meldinger på Sukker og den slags? Skjønner at dere ikke liker slibrige meldinger, men sånn ellers? Lange? Korte? Spiller det kanskje ingen rolle fordi fyrens egen profil / bilder avgjør svaret uansett? Andre preferanser eller meninger? Anonymous poster hash: ac847...4f6
Bex Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Noe som refererer til min profiltekst, hvorfor han har valgt å skrive til akkurat meg. Ikke noe som er masseprodusert og generelt. Passe langt, en to-tre linjer, kanskje. Meldinger og tekst er mye viktigere for meg enn et bilde, er jo personen jeg skal bli kjent med. (Jente 33). 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Nysgjerrig og halvlangt. Det viktigste er at jeg skjønner at den er til meg og ikke masseprodusert. Meldingen teller kanskje 30%, mens profilen teller 70%. Kommer an på hvor utfyllende profilen og meldingen er.Anonymous poster hash: 7a57d...b85
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Nysgjerrig og halvlangt. Det viktigste er at jeg skjønner at den er til meg og ikke masseprodusert. Meldingen teller kanskje 30%, mens profilen teller 70%. Kommer an på hvor utfyllende profilen og meldingen er.Anonymous poster hash: 7a57d...b85 Og tekst på profil og i melding er mye viktigere enn bilde med mindre bildet skiller seg veldig ut. Det skal mye til at bildet er utslagsgivende, men jeg ser jo etter et "snilt" fjes.Anonymous poster hash: 7a57d...b85
Polly Ester Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 For meg så er teksten i meldingen viktigst. Når jeg får melding fra noen så svarer jeg på den og gjerne et par-tre meldinger til dersom det kommer så langt, før jeg sjekker profilen. Hva som skrives er ikke så viktig for min del, så lenge det er mer enn "hei, du var pen" - jeg svarer uansett alltid tilbake, men da svarer jeg bare med "takk" og ikke gir noenting mer. Hvis personen svarer tilbake da og det går an å starte en samtale så kan jeg ta en titt på profilen da. Jeg liker også best den som sier noe som har med det jeg har skrevet i teksten min - eller hva slags filmer, bøker, musikk etc jeg liker. Evt nevne noe som går på hvordan score som var forenlig mellom oss. (Der var jeg et øyeblikk i drømmeland, for det har jeg ikke opplevd før... ) 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Dette finnes det ingen fasit på, siden alle er forskjellige. Men finn noe som du tror du kan få i gang en samtale på. Noe som dere kanskje har noe til felles eller noe du blir nysgjerrig på i forhold til henne, slik at hun får lyst til å svare, så er du godt i gang. Alt annet enn masseproduserte meldinger, tenker jeg ;-). 1
celinus Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Det viktigste for meg, er at man spør om noe. Og som det ble skrevet her, ikke masseprodusert tekst. Det er så lett å gjennomskue, referer til noe i profilteksten Og husk å stille spørsmål, vis at du er interessert Det dabber ofte litt av, fordi den ene ikke stiller noen spørsmål...
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 For meg er bildet helt utslagsgivende om jeg kommer til å svare eller ikke. Liker jeg bildet / bildene, svarer jeg dersom første melding er kort og hyggelig. Skriver han en avhandling tenker jeg at fyren er desperat. Skriver han noe perverst så blokkerer jeg han. Samme med dersom han sender en sånn latterlig ferdigprodusert "flørt", som med en sånn hund som sier "du er søt" osv. Fysj. Anonymous poster hash: 4e4e2...9f1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Har du ikke utseende med deg spiller ikke innholdet noen rolle, du får ikke svar uansett Anonymous poster hash: 9bac9...99e
Bex Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Har du ikke utseende med deg spiller ikke innholdet noen rolle, du får ikke svar uansett Anonymous poster hash: 9bac9...99e Godt vi er forskjellige, for dette er helt motsatt av hvordan jeg tenker! Utseende betyr lite, så lenge personligheten er der. Ikke lett å få frem den på nettet, derfor meldingene er så viktige Endret 26. mars 2014 av Bex
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Jeg er jammen glad dette ikke er en problemstilling for meg lenger. Jævlig unaturlige greier det der :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå