AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har hatt kontakt med en i ca halvt år nå. I starter var det bare han som tok kontakt nå og da, og begynte ikke å møtes før i januar, siden det har vi møtt hverandre par ganger i uka, og har kontakt stortset gjennom hele dagen hver dag. Vi har sex, og har sovet hos hverandre, men jeg er litt usikker på om dette kan bli et forhold eller om vi bare er FF, jeg er betatt av han og trives utrolig godt i hans selskap. siste ukene har jeg sittet å undret på HVORDAN jeg skal spørre om hva dette forholdet er da, om vi bare er FF eller om det er mer en bare sex, kommer liksom ikke på noe grei måte og formulere det spørsmålet på, eller om jeg skal sende melding, snap eller ringe han... Alle forslag motas med STOR takk. FF=fuckfriends (for dere som ikke vet dette;)) Anonymous poster hash: 1b9ce...32e
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Hvis du lurer, er dere som regel FFs. Man lurer jo ikke om man er i et forhold - den samtalen tas. "Noe mer enn FFs" er som regel bare en beskrivelse av pillow talk og alle de lille tingene utover sex, som egentlig betyr lite. Iom. at "forholdet" ikke er avtalt monogamt eller dere har gjort ting som stadfester det "offisielt", skal du anta at det er casual. Hvis han har alle fordelene ved et forhold uten noen av forpliktelsene, hvorfor skulle han endre det? Ta samtalen i person eller over tlf, avhengig av hva du er komfortabel med. Ikke ha sex med ham til det er gjort. Si hva du vil ha og at det er det eneste du vil ha. Ikke si det som en bitch, men ikke som om du er unnskyldende heller. Si det som om du mener det. Anonymous poster hash: 4a436...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå