Gå til innhold

Det verste som kan skje om morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, trenger noen innspill til en oppgave hvor jeg blant annet skal reflektere litt rundt det verste som kan skje om morgenen før man eventuelt drar på jobb/skole.

Hva er det som "typisk" skjer deg på en tidlig morgen full av stress? Alt fra å søle kaffen, spjære yndlingsbuksa, bikkja tisser inne til denne mascaratabben.

Litt sånn "dette var det siste jeg trengte nå", om det gir mening?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

At det er EN meter snø utenfor så jeg må måke meg vei ut!

Skrevet

At bilen ikke starter.

At bussjaføren har bestemt seg for å kjøre ruta 5 minutter før tida.

• Liker 5
Skrevet

At naboen har parkert meg inne og er umulig å få tak i T_T

Skrevet

At bilen ikke starter.

At bussjaføren har bestemt seg for å kjøre ruta 5 minutter før tida.

Spesielt dersom bussen til vanlig pleier å komme 5-10 minutter for sent! :bond:

• Liker 2
Skrevet

noen flere? :fnise: tar i mot alt med stort smil!

Gjest Chloe87
Skrevet

At naboen har parkert meg inne og er umulig å få tak i T_T

Det har skjedd meg, måtte gå til jobb..
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg rygget inn i en snøhaug og fikk en liten bulk i bilen en morgen, det var en fin start på dagen... Det ironiske var at jeg tenkte "dette blir en fin dag" da jeg våknet den morgenen.

Gjest Anastasia
Skrevet

I dag f.eks, da t-banen var forsinka.. kom for sent på jobb.

Skrevet

Å være tom for kaffe er det verste som kan skje om morgenen! Er fullstendig koffeinavhengig når jeg står opp, og ikke menneske før den første kaffen har tikket inn i kroppen...

• Liker 2
Skrevet

At mobilen har gått tom for strøm iløpet av natta/morgenen pga sjefen har ringt 10+ ganger

Skrevet

Å våkne klokka 9, når vekkerklokka har ringt siden 6.

• Liker 2
Gjest Wallet
Skrevet

Å forsove seg, og deretter finne ut at bilen ikke vil starte.

Skrevet

Å måtte stå opp i det hele tatt faktisk..... :Gjesp:

• Liker 1
Skrevet

Forsove seg. Tom for kaffe og brød/frokostblanding. Noe er galt med mobilen så jeg ikke er tilgjengelig/ sjefen ringer og sier jeg må jobbe på en fridag evt skal snakke om noe viktig før jeg kommer på

jobb. Bussen kommer ikke og taxi er ikke å oppdrive..

Skrevet

At jeg mister linsene i vasken og ikke finner flere linser eller brillene! Har ekstremt dårlig syn, kan ikke kjenne igjen et ansikt 30 cm foran meg engang.

Skrevet

Utover store katastrofer og ulykker som kan ramme de jeg setter høyest her i verden, som andre ting ikke kan måle seg med overhodet.

Så er det verste som kan skje, og som har skjedd noen ganger, at jeg kjører fast bilen i en snøfonn på vei ut av den smale og lange innkjørslen min (ikke noe problem nå riktignok) eller at bilen ikke vil starte (en gjenganger på tidligere biler).

Skrevet

Å bli vekket av noe akkurat like før jeg egentlig skal våkne. Sånn noen minutter før vekkerklokka begynner å kime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...