Snakkis Skrevet 23. mars 2014 #1 Del Skrevet 23. mars 2014 Bare slappet av mens mannen har stått opp med ungene, gått tur med de å hunden i piss regn, handlet og lager nå middag.. Hva kan jeg si.... Han er bare verdens snilleste mann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 23. mars 2014 #2 Del Skrevet 23. mars 2014 Helt sikkert vel fortjent også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. mars 2014 #3 Del Skrevet 24. mars 2014 Er det meningen vi andre og skal si hva vi har gjort i dag? jeg har stått opp og lagt meg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 25. mars 2014 #4 Del Skrevet 25. mars 2014 Jobbet. Også spist freias påskeegg samtidig som jeg leste Pondus og koste med voffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 26. mars 2014 #5 Del Skrevet 26. mars 2014 hatt vondt i magen, men jobben har gått strykende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 26. mars 2014 #6 Del Skrevet 26. mars 2014 Spist, gått tur, ryddet litt.. Nå ligger jeg i sengen igjen og ser serier. Lenge leve latskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå