Gå til innhold

Shampoo som skal få håret til å vokse raskere? Finnes det en som faktisk virker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha tilbake min naturlige hårfarge, så jeg holder på å spare det nå. I den forbindelse lurer jeg på om noen faktisk har hatt effekt av en slik shampoo som skal få håret til å vokse raskere? Det tar jo så lang tid å vente på at håret skal vokse, så hadde vært strålende om det finnes en shampoo som faktisk virker. Kom gjerne med andre tips til å få håret til å vokse raskere også, dersom dere har noen! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gemini7
Skrevet

FAST fra Nisim skal etter sigende funke bra, men jeg kan ikke garantere noe :)

Skrevet

FAST fra Nisim skal etter sigende funke bra, men jeg kan ikke garantere noe :)

Har du testet den? :)

Gjest Gemini7
Skrevet

Vel, ja faktisk.. men jeg synes det er så håpløst å sjekke hvor mye håret vokser per måned - man måler jo ikke det, liksom! SÅ jeg klarte ikke helt å se om det vokste raskere enn normalt da jeg brukte den. Hadde blitt skamklippet av en ivrig frisør så jeg var ganske desperat og håret vokste jo ut. Men altså litt usikker på om det gikk raskere enn det ellers ville gjort. Har dog lest om andre her inne som mener at den funker for dem mtp å speede opp veksten!

AnonymBruker
Skrevet

hår vokser mellom 12 og 18 cm i året, alt etter om det er i voksefase eller hvilefase

men du kan jo prøve og se , men mest sannsynlig er det tull

Anonymous poster hash: 78c24...6f4
AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei. Det måtte isåfall vært et eller annet hormontilskudd, og det vil du garantert ikke tulle med.

Anonymous poster hash: 531ee...e89

Gjest Beist
Skrevet

Det er noen som har fått gode resultater av FAST-produktene, som nevnt over, men selv sverger jeg til ølgjær og et godt kosthold.

Skrevet

Det går an å ta supplement av en type B-vitamin, husker ikke hvilken, som har en bieffekt av bedre hårvekst. Klippe tuppene annenhver måned skal og ha en god effekt, for da slipper du at det slites "oppover". Jeg fikk og tips om at å stimulere hodebunnen når du shampoonerer kan funke, og bruk gode produkter som ikke dekker håret ditt i silikon. :)

Skrevet

Det går an å ta supplement av en type B-vitamin, husker ikke hvilken, som har en bieffekt av bedre hårvekst. Klippe tuppene annenhver måned skal og ha en god effekt, for da slipper du at det slites "oppover". Jeg fikk og tips om at å stimulere hodebunnen når du shampoonerer kan funke, og bruk gode produkter som ikke dekker håret ditt i silikon. :)

Takk :)

B-vitamin høres bra ut. Skal høre på apoteket hvilken type som hjelper for bedre hårvekst. :)

Gjest Gemini7
Skrevet

B-vitamin høres bra ut. Skal høre på apoteket hvilken type som hjelper for bedre hårvekst. :)

PS finnes et annet kosttilskudd også, som jeg faktisk har hatt nytte av selv- Arcon Tisane. Tenkte rett og slett ikke på det i sted da du spurte spesifikt om shampo. Igjen- usikker på om det vokste raskere enn normalt, men synes håret mitt ble merkbart tykkere og blankere da jeg brukte dette..

Skrevet

PS finnes et annet kosttilskudd også, som jeg faktisk har hatt nytte av selv- Arcon Tisane. Tenkte rett og slett ikke på det i sted da du spurte spesifikt om shampo. Igjen- usikker på om det vokste raskere enn normalt, men synes håret mitt ble merkbart tykkere og blankere da jeg brukte dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...