Gjest Nefertiti Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 Jeg bruker så godt som aldri lebestift stort sett bare lipgloss eller noe slik. Så det jeg lurer på er hvordan man skal legge den for at den skal bli bra. Jeg får det som regel aldri bra til. Jeg bare smører på å gnir leppene mot hverandre... :oops:
Gjest Lilleulv Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Det er vel egentlig en treningssak Tar bare på rundt hele og gnir sammen jeg oxo tror jeg
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 Det gjør jeg også og synes det ser bra ut sånn (noen ganger tar jeg av litt ved å presse leppene mot litt tørkepapir). Noen bruker blyant som de streker opp rundt leppene før de legger lebestiften (men for å være ærlig synes jeg det ser helt teit ut).
Gjest Nefertiti Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Det er godt mulig at det bare er en vanesak. Kan hende jeg ikke blir fornøyd fordi jeg ikke blir helt fortrolig med farger på leppene. Må vel kanskje bare bli voksen å øve meg :-?
Saeria Skrevet 4. juni 2004 #5 Skrevet 4. juni 2004 Jeg er heller ikke så fortrolig med sterke farger på leppene, men i går kjøpte jeg en lebestift som var ganske så rød. Jeg tar som regel lebestift på over og underleppe og gnir dem sammen. Jeg får et fint resultat hver gang, man kanskje jeg er heldig med formen på leppene? :klø:
Gjest Lilleulv Skrevet 4. juni 2004 #6 Skrevet 4. juni 2004 Noen leppestifter er forresten lettere å legge på en andre! Har en fra Rimmel shine temptation er f.eks. umulig å legge stygt Fargen flirt er nydelig!!
Arkana Skrevet 4. juni 2004 #7 Skrevet 4. juni 2004 Noen leppestifter er forresten lettere å legge på en andre! Ja, jeg har en del lebestifter (forskjellige merker) som alle har det felles at de skal vare lenge og sitte på når du spiser/drikker også. Og de er så tørre og fæle at det er et mareritt å ta dem på slik at det sitter pent, for ikke å snakke om at leppene føles helt rare. Da vil jeg heller ha en "vanlig" lebestift som faktisk ser bra ut, og friske den opp med jevne mellomrom.
Gjest Ethereal Skrevet 4. juni 2004 #8 Skrevet 4. juni 2004 Jeg bruker sjelden leppestift, nesten bare gloss. Men hvis jeg bruker leppestift, synes jeg den "normale" fra YSL er bra; den sitter relativt godt og kjennes ikke at den er på. Og dét er viktig for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå