Gå til innhold

Han har gjort det slutt, jeg er gravid...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg rakk aldri å fortelle han det, siden det har vært turbulent de to siste ukene. Først dumpa han meg rett før guttetur for så å be meg ta han tilbake etter det. Gav han en ny sjanse, men han dumpa meg over telefonen i går, og ba meg om å aldri ringe han eller sende han noen melding igjen. Fordi jeg klagde på at han aldri bruker lørdagene sammen med meg... Terskelen for å dumpe meg har vært lav. Og vi har vært sammen i et kvartal. Rakk aldri å fortelle han dette, var aldri den rette anledningen. Hva skal jeg gjøre? Prøvde å ringe han en gang i går etter at han dumpa meg. Trodde kanskje han overreagerte igjen, og ikke var så sinna en stund etter. Sendte han også melding om han kunne komme til meg. Men nei. Total stillhet. Jeg er helt fra meg... (og til dere som vil rope høyt om bruk av prevensjon; jeg bruker p-piller!)

Anonymous poster hash: 4d285...7e2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er det bare å ta abort. Du gidder vel ikke kaste bort livet ditt på å føde denne tullingens barn?

Anonymous poster hash: 6fc67...310
  • Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Da er det bare å ta abort. Du gidder vel ikke kaste bort livet ditt på å føde denne tullingens barn?

Det er jo ikke bare-bare. Er du klar over alt en abort innebærer? Har det helt forferdelig...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke bare-bare. Er du klar over alt en abort innebærer? Har det helt forferdelig...

Ja, jeg har tatt abort selv. Det er ganske mye mer dramatisk å gå gravid i ni måneder og føde et barn.

• Liker 34
Skrevet

Du må jo bare fortelle det til ham. Er ingen enkel måte å gjør det på nå, så blir å bare si det rett ut..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har tatt abort selv. Det er ganske mye mer dramatisk å gå gravid i ni måneder og føde et barn.

Er fullstendig klar over hvordan det er å bære frem et barn...

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet

Hei!

Hvor langt er du på vei?

Har du noen som du kan prate med?

AnonymBruker
Skrevet

Er fullstendig klar over hvordan det er å bære frem et barn...

Ja, men da er vel valget ganske enkelt? Du har jo gått på p-piller, så da ville du jo i utgangspunktet ikke bli gravid.

• Liker 11
Skrevet

Vært sammen et kvartal? Mener du 3 mnd??

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo bare fortelle det til ham. Er ingen enkel måte å gjør det på nå, så blir å bare si det rett ut..

Ikke så enkelt når han ikke svarer når jeg ringer, og har bedt meg om å la være å ringe han eller sende han melding... Blitt brukt og kasta vekk... Tygd og utspytta. Utnytta og løyet til...

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så enkelt når han ikke svarer når jeg ringer, og har bedt meg om å la være å ringe han eller sende han melding... Blitt brukt og kasta vekk... Tygd og utspytta. Utnytta og løyet til...

Og denne mannen vil du så gjerne ha barn med?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen et kvartal? Mener du 3 mnd??

Aner ikke hvor langt på vei jeg er...

Fire måneder sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Og denne mannen vil du så gjerne ha barn med?

Problemet her er at han har dumpa meg...

AnonymBruker
Skrevet

Sørg for at forholdet til drittsekken for alltid er avsluttet og ta abort.

Anonymous poster hash: ed475...7e7
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Problemet her er at han har dumpa meg...

Så fordi han har behandlet deg dårlig skal du bære frem barnet hans?

• Liker 9
Skrevet

Du må i alle fall finne ut om du vil ha dette barnet (det høres sånn ut?) og hvor langt på vei du er. Hvis du skal ha dette barnet så kommer du jo ikke utenom å fortelle han det... Uansett så tror jeg ikke du skal forvente at han vil ta deg tilbake og dere lever lykkelig alle deres dager... Han virker ustabil og du burde i så fall forerede deg på å gjøre dette alene...

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk at man burde ha en bedre grunn til og ta abort en det.

Anonymous poster hash: a4934...0e5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sørg for at forholdet til drittsekken for alltid er avsluttet og ta abort.

Anonymous poster hash: ed475...7e7

Han var så snill denne uken. Bortsett fra at da jeg klagde over at han nok en gang brøt avtalen om å komme til meg på lørdagen, klagde jeg over at han brukte aldri lørdagene på meg. Og at jeg skal sitte alene hver lørdag... Da sa han bare at dette gidder han ikke, det er slutt. Ikke ring meg, ikke send melding mer... Skjønner ingenting jeg. Skal det virkelig så lite til... Der har han opprettet profil på sukker.no, og vært aktiv på tinder, noe jeg fant ut og ble kjempelei meg for. Der betalte han penger for å aktivt finne seg en annen enn meg, på en datingside... (vi møttes ikke på noen datingside)

Han ba om å få komme tilbake etter at han gjorde det slutt første gangen. Jeg var så såret og lei meg, men gav han en ny sjanse. Så var det bare denne krangelen som skulle få han til å dumpe meg. Igjen. Er han drittsekk for det? Savner han...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg rakk aldri å fortelle han det, siden det har vært turbulent de to siste ukene. Først dumpa han meg rett før guttetur for så å be meg ta han tilbake etter det. Gav han en ny sjanse, men han dumpa meg over telefonen i går, og ba meg om å aldri ringe han eller sende han noen melding igjen. Fordi jeg klagde på at han aldri bruker lørdagene sammen med meg... Terskelen for å dumpe meg har vært lav. Og vi har vært sammen i et kvartal. Rakk aldri å fortelle han dette, var aldri den rette anledningen. Hva skal jeg gjøre? Prøvde å ringe han en gang i går etter at han dumpa meg. Trodde kanskje han overreagerte igjen, og ikke var så sinna en stund etter. Sendte han også melding om han kunne komme til meg. Men nei. Total stillhet. Jeg er helt fra meg... (og til dere som vil rope høyt om bruk av prevensjon; jeg bruker p-piller!)

Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Han høres ikke ut som en type du bør bruke tiden din på i alle fall. La han gå, det er ingenting å samle på.

Du må tenke nøye over om du ønsker og beholde barnet. Noen hær sier at det bare er å ta abort, det er det mest tragiske jeg har hørt! Ingen kan fortelle deg hva du skal gjøre med graviditeten, det må du finne ut av selv.

Synes ikke at du skal bry deg om typen dær i alle fall, han høres ikke helt god ut.

Anonymous poster hash: 376b7...2fe

• Liker 7
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Du må finne ut hva som er best for deg, trådstarer. Han ønsker åpenbart ikke å ha kontakt med deg nå, og det er jo svært synd for hans del om han ikke får vite om det. Hvordan er din egen økonomi? Har du utdannelse? Kan du klare å ta ansvar for et barn på egenhånd? Det er det du må tenke over. Har du noen familiemedlemmer som du kan søke råd/støtte hos?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...