ladyluna Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Jeg synes skjørt av denne typen ser utrolig behagelige og stilige ut, men er veldig dårlig til å sette sammen antrekk. Har sett antrekk av denne typen og synes det er en kul stil, selv om jeg vet at det er delte meninger om converse til skjørt. Ville dog brukt svarte tette strømpebukser, da jeg ønsker å være litt mer kledd. Jeg tenker å bruke dette på jobb. Jobber med mennesker på kontor, så må være ordentlig kledd, men ønsker ikke å være for pyntet. Noen som har tips til antrekk sammensatt rundt stretch-/tricotskjørt? Alt fra sko til topp, eventuell overdel og tilbehør.
Gjest Mary Quant Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Jeg elsker tricotskjørt da det er både behagelig når man jobber på kontor - samtidig som det er utrolig behagelig å spasere til og fra jobb i slike skjørt. Jeg foretrekker tett, svart strømpebukse nå på vinteren - og en litt løs og halvlang overdel. Flate sko eller flate støvletter er finest til synes jeg.
Gjest Lille-pus Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Stretch er gull verd i hverdagen. Ikke skrukker de, ikke blir det 'sittefolder' i dem, og de bare å strekke på plass. Veldig enkle å dresse på opp og ned etter eget forgodtbefinnede. Rett fra jobb til vennekveld på byen. Litt tykke strømpbukser/strømper fungerer supert på dagtid. Sko/støvletter er egentlig helt fritt valg. Det meste fungerer fint. Bare egen fantasi som setter grensene. Siden skjørtene er ettersittende så kan det ofte passe med en overdel som er litt løsere. Synes Nanne70 har gitt veldig fine eksempler på det du spør om.
Gjest Tigress Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Stretch er gull verd i hverdagen. Ikke skrukker de, ikke blir det 'sittefolder' i dem, og de bare å strekke på plass. Men, heng dei ikkje fast i strømpene når dei ikkje er fora?
Gjest Lille-pus Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Men, heng dei ikkje fast i strømpene når dei ikkje er fora? Det har så langt gått uten problemer Men, siden de er mye mer ettersittende enn et 'normalt', foret blyantskjørt så kan det nok være greit å ikke ha strømper som fungerer som 'fluepapir' Men, spøk til side; Det har ikke vært noe problem nei, hverken med 70 eller 15 denier. Jeg tror det vil stille seg likt med strømpebukser, og der er det kanskje flere erfaringer å hente så her må folk komme med erfaringene sine
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 http://www.miinto.no/p-278544-by-ti-mo-stretchskjort-i-china-blue Hva syns dere om den typen skjørt, og også dette til oss som har litt ekstra rundt mage, rumpe, lår? Med feks en løs bluse el.l? Blir det helt feil? Anonymous poster hash: 3ed36...0f4
skyflakes Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 http://www.miinto.no/p-278544-by-ti-mo-stretchskjort-i-china-blue Hva syns dere om den typen skjørt, og også dette til oss som har litt ekstra rundt mage, rumpe, lår? Med feks en løs bluse el.l? Blir det helt feil?Anonymous poster hash: 3ed36...0f4 Syns sånne skjørt er en av få ting som passer de aller fleste kroppstyper
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 Utrolig lite flatterende den lengden til under kneet. Anonymous poster hash: ed26d...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå