Malou Skrevet 3. juni 2004 #1 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er på jakt etter det jeg kaller fransk "cafémusikk", dvs sånn musikk de gjerne spiller på franske café/restauranter i serier/filmer, som ofte med trekkspill og i den stilen. Forbinder det også litt med skjærgårds-/båtliv, men det kan hende jeg er helt på jordet også. Noen som har noen gode forslag etter denne håpeløse forklaringen? *håpefull* Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 3. juni 2004 #2 Del Skrevet 3. juni 2004 Kanskje soundtracket til Amelie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juni 2004 Takk for tips Ètoile. :-) Skal prøve å laste ned litt av dette soundtracket i helgen. Flere tips er selvfølgelig også velkommen. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #4 Del Skrevet 4. juni 2004 George Brassens - fransk visesanger Jaques Brelles - også fransk visesanger Fransk tangomusikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 4. juni 2004 *noterer ivrig* Tusen takk for tips! :-) Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 29. juni 2004 Drar opp denne litt igjen da jeg godt kunne tenke meg flere tips. Har ikke funnet noe som er helt sånn som jeg kunne tenke meg selv om en del på Amelie soundtracket er ok. Forøvrig er det ikke fransk visesang med vokal jeg er ute etter. Mer stille og rolig fransk trekkspillmusikk. Håper noen her har flere tips! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. juni 2004 #7 Del Skrevet 29. juni 2004 Soundtracket til "French kiss"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 29. juni 2004 Må prøve å laste ned litt av det i kveld. Takk Tuji! :D Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. juni 2004 #9 Del Skrevet 29. juni 2004 *lurer fælt på hva Jennifer skal med sånn musikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 29. juni 2004 Drømme at jeg tilbringer sommerferien i Provence vel! Også kanskje en liten tur innom Paris også. I allefall alle andre steder enn i det flate landet i øs pøsende regnvær! (selv om sola utrolig nok skinner akkurat as we speak.) Også synes jeg det er litt hyggelig med sånn musikk bare. :frankofil-smiley: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå