Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun må jo få ta den jobben om hun ønsker det, oppleve ungdomstiden osv. Husk at noe slikt er en opplevelse for livet.

Er hun utro så betyr vel bare det at hun ikke bryr seg spesielt mye om deg?

Det jeg er redd for er ikke at hun gjør noe mot meg, men at du drikker seg så sinsykt full at hun ikke vet hva som skjer, for så å kanskje støtte på en del gutter som prøver sitt beste på å få det de vil... Jeg vil jo at hun skal feste og kose seg! Men hvorfor være borte hele første sommeren vi er sammen og jobbe som party promotør i magaluf liksom... Hun sier jo hele tiden hvor glad hun er i meg og sånn. Men når hun drikker mye og er på party kan ting gå litt ut av kontroll. Hun har jo aldri gjort noe med andre gutter mens hun har vært sammen med meg, men føler at mye blir forandret når man er på en syden øy med masse fulle og lettkledde folk...

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg er redd for er ikke at hun gjør noe mot meg, men at du drikker seg så sinsykt full at hun ikke vet hva som skjer, for så å kanskje støtte på en del gutter som prøver sitt beste på å få det de vil... Jeg vil jo at hun skal feste og kose seg! Men hvorfor være borte hele første sommeren vi er sammen og jobbe som party promotør i magaluf liksom... Hun sier jo hele tiden hvor glad hun er i meg og sånn. Men når hun drikker mye og er på party kan ting gå litt ut av kontroll. Hun har jo aldri gjort noe med andre gutter mens hun har vært sammen med meg, men føler at mye blir forandret når man er på en syden øy med masse fulle og lettkledde folk...

Pluss at sjansen for at noe skjer øker veldig når det blir mange uker ifra hverandre.

Anonymous poster hash: 585b5...398

• Liker 1
Skrevet (endret)

Forstår bekymringen din ts, men du kan jo ikke kontrollere henne.

Kan jo legge til at jeg også har vært i Magaluf, og det er virkelig noe som er once in a life time. Vi dro dit, 9 stk, og var der i 2 uker. Det var virkelig russetid nr 2! Herregud for en opplevelse. Så morsomt, så heftig, ville aldri vært foruten! Viste du at de har Europas største nattklubb der? Gatene er full av musikk, man danser og folk er stortsett blide. Man kan også løpe fra stripa og ned til stranda for å ta en dukkert før man løper ned igjen. Jeg var sammen med kjæresten min når jeg var der, og det var null problem å ha det artig til tross for det. Man må jo ikke kline med fremmede for å ha det gøy!

Men uansett. Jeg håper du kan vise kjæresten din mitt innlegg, for det er andre ting som ikke er like bra. Stedet er livsfarlig utenfor barstripa. På noen klubber er det livsfarlig inni. Første kvelden ble jeg og en venninne dopet ned på rohypnol. Det var grusomt, og veldig skummelt. Fikk med meg alt som skjedde rundt meg, men klarte ikke røre meg. Heldigvis hadde vi regler og holdt alltid sammen, så det gikk bra. De fikk bært oss hjem til hotellet, og neste dag var alt fint med oss begge(fysisk). Det gikk horer i alle gatene rundt barstripa. Det betyr at du MÅ gå fordi noen. Og de er ikke små og uskyldige. Er du jente, så vil de banke deg. Slå deg i hodet, rive deg i bakken, trø på deg. Man må løpe, og man må løpe fort når de oppdager deg. Det står politi på hvert hjørne, men det er ikke alltid man kan sees. Venninnen min fikk et kutt i bakhodet når hun ble slått. Enda da vi gikk i hele gruppa på 9. De klikker plutselig, og helt uventet.

Er man mann, så blir man klådd på. Og er du klådd på (gjerne ufrivillig, mens du små jogger), så kommer pimpen og tar tak i deg. For da må du betale. Han har kniv, så kall det gjerne et ran, for du må nemlig ut med noe uansett. Min sambo sprang for livet og shortsen han kom hjem med var ikke annet en lørv, han hadde fått panikk, for han hadde ingen ting å gi bort. Så det ble et basketak og han sprang for livet. Han var rimelig schaky hjemme igjen.

Vi ble kjent med et bar svensker som jobbet på en restaurant. Vi spiste der hverdag, og siden de var lokal kjente så viste de alt som skjedde i byen. Ofte var folk blitt stukket ned. Dette var nesten hverdags. På den tiden vi var der så husker jeg ikke en eneste dag hvor vi ikke ble fortalt hvor siste stikk sted var. På den tiden vi var der så døde det også en gutt fra England pga stikkskader. Vi prøvde å finne info om det på nett, men det var ingen skriverier. Vi følte alt ble hemmelig gjort for turismen. Samme sommer ble vist en jente drept og alle organene stjålet der også.

Så der har du Magaluf. Vi hadde det artig der, for vi var ni stk som alltid var sammen, så jeg var aldri redd. Men tror ikke jeg hadde dratt en slik plass uten alle guttene våre.

Endret av MockingJay
  • Liker 2
Skrevet

Vi ble kjent med et bar svensker som jobbet på en restaurant. Vi spiste der hverdag, og siden de var lokal kjente så viste de alt som skjedde i byen. Ofte var folk blitt stukket ned. Dette var nesten hverdags. På den tiden vi var der så husker jeg ikke en eneste dag hvor vi ikke ble fortalt hvor siste stikk sted var. På den tiden vi var der så døde det også en gutt fra England pga stikkskader. Vi prøvde å finne info om det på nett, men det var ingen skriverier. Vi følte alt ble hemmelig gjort for turismen. Samme sommer ble vist en jente drept og alle organene stjålet der også.

Så der har du Magaluf. Vi hadde det artig der, for vi var ni stk som alltid var sammen, så jeg var aldri redd. Men tror ikke jeg hadde dratt en slik plass uten alle guttene våre.

Oioioi... Skal godt sies å si noe godt om et sånt sted når det er så mye negativt...

• Liker 1
Skrevet

Takker for innlegget. Jeg skal virkelig legge det frem så godt jeg kan, men hun er veldig sånn at hun må oppleve ting for at det skal stemme. Hun kan liksom ikke ta til seg det man sier uten å ha prøvd det... men men, har du noen forslag på hvordan jeg kunne snakket til henne uten at hun bare sier at jeg ikke har vært der og dermed ikke kan uttale meg om det?

Skrevet

Oioioi... Skal godt sies å si noe godt om et sånt sted når det er så mye negativt...

Jaa, hadde nok ikke reist igjen. Men har inntrykket av at "hvermansen" ikke vet hvor skummelt det egentlig er. Vi vet jo kun om knivstikkingene pga svenskene som leste lokale aviser og hørte sladder.

Vi følte oss likevel trygge når vi var der. Tror vi var litt naive også. Men svenskene lærte oss også de viktigste reglene og hvor de farligste pimpene var. De som var verst skadet var som regel rappkjeftete briter, og vi følte vi ikke var i den kategorien. Men likevel, hadde ikke reist tilbake nei. Skummelt at Ving,Apollo etc er med på å holde slikt hemmelig. Reiselederne på jo vite noe!

• Liker 2
Skrevet

Takker for innlegget. Jeg skal virkelig legge det frem så godt jeg kan, men hun er veldig sånn at hun må oppleve ting for at det skal stemme. Hun kan liksom ikke ta til seg det man sier uten å ha prøvd det... men men, har du noen forslag på hvordan jeg kunne snakket til henne uten at hun bare sier at jeg ikke har vært der og dermed ikke kan uttale meg om det?

Vise henne innlegget mitt?

• Liker 2
Skrevet

Vise henne innlegget mitt?

Joda, men vet ikke om hun blir forbanna fordi jeg har skrevet om henne på nettet... Men jeg kan fortelle det som om jeg har hørt det fra en venn ;) Får håpe hun tenker seg litt om før hun bare tar jobben.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er litt rart å velge en slik jobb når man har kjæreste.

Jeg synes det er rart å velge kjæresten foran livet når man er så ung.

Anonymous poster hash: 808bb...cf4

AnonymBruker
Skrevet

Jaa, hadde nok ikke reist igjen. Men har inntrykket av at "hvermansen" ikke vet hvor skummelt det egentlig er. Vi vet jo kun om knivstikkingene pga svenskene som leste lokale aviser og hørte sladder.

Vi følte oss likevel trygge når vi var der. Tror vi var litt naive også. Men svenskene lærte oss også de viktigste reglene og hvor de farligste pimpene var. De som var verst skadet var som regel rappkjeftete briter, og vi følte vi ikke var i den kategorien. Men likevel, hadde ikke reist tilbake nei. Skummelt at Ving,Apollo etc er med på å holde slikt hemmelig. Reiselederne på jo vite noe!

Finner ikke noen reiser til Magaluf på star tour, Apollo og ving?

Anonymous poster hash: d28d3...ab7

Skrevet

Linker ;

http://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/348912/Bloodbath-in-Magaluf-as-five-Brits-are-stabbed-after-DJ-goes-on-a-rampage

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2181830/Magaluf-notorious-binging-British-teenagers-results-proving-fatal.html

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2487233/Man-accused-stabbing-Britons-Magaluf-street-brawl.html

http://www.thecourier.co.uk/news/local/dundee/dundee-woman-saves-boyfriend-s-life-after-magaluf-stabbing-1.150305

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/gang-raped-front-hundreds-clubbers-magaluf-2096376

Søk på Stabbing in Magaluf og eventuelt årstall. Alle linkene er fra 2013.

• Liker 1
Skrevet

Finner ikke noen reiser til Magaluf på star tour, Apollo og ving?

Tok et raskt søk, og fant reiser dit på alle sammen.

Husk at det ligger på Mallorca, så man må først velge det før man velger Palma Nova/Magaluf.

Skrevet

Linker ;

Takker for lenkene! Jeg vil ikke skremme henne, men synes jo at det er viktig at hun vet hva som foregår der nede. Det er jo ikke bare uskyldig moro og kontrollerende folk. Det er farlig, og spessielt om hun går i kort skjørt og er overstadig beruset... får håpe hun skjønner litt alvoret. Men hun må jo få ta valget selv. Men da får jeg vel ta et ultimatum da??? For jeg klarer ikke å vite at hun er der nede og blir utsatt for så mye rart... Da må jeg nok bare la henne gå, uansett hvor hjertesårende det eventuelt blir...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke skrevet i Stein at vi drar til Magaluf, det blir nok den billigste plassen vi finner. Har også snakket om Ibiza. For vår del er det snakk om 4 dager for å feire en bursdag før vi drar videre til en rolig øy for å være der 2 uker.

Synes det er dømmende å komme med slike uttalelser flere av dere kommer med. At man ikke kan være voksen, er harry osv. Bare fordi dere lar dere påvirke av skrekkbildet som blir malt av media trenger dere ikke å si slike ting.

Det er godt mulig kjæresten til TS drar ned til Magaluf for å slippe seg løs og pule rundt, men det er også godt mulig at hun bare vil ha en gøy festeferie med venninnen sin. De er 19 år. Herregud. Er ikke alle som vil pimpe rødvin på terassen på en rolig familieresort, men det betyr ikke at de er harry eller umoden.

Her er lesestoff til deg, god tur da.

Kan jo legge til at jeg også har vært i Magaluf, og det er virkelig noe som er once in a life time. Vi dro dit, 9 stk, og var der i 2 uker. Det var virkelig russetid nr 2! Herregud for en opplevelse. Så morsomt, så heftig, ville aldri vært foruten! Viste du at de har Europas største nattklubb der? Gatene er full av musikk, man danser og folk er stortsett blide. Man kan også løpe fra stripa og ned til stranda for å ta en dukkert før man løper ned igjen. Jeg var sammen med kjæresten min når jeg var der, og det var null problem å ha det artig til tross for det. Man må jo ikke kline med fremmede for å ha det gøy!

Men uansett. Jeg håper du kan vise kjæresten din mitt innlegg, for det er andre ting som ikke er like bra. Stedet er livsfarlig utenfor barstripa. På noen klubber er det livsfarlig inni. Første kvelden ble jeg og en venninne dopet ned på rohypnol. Det var grusomt, og veldig skummelt. Fikk med meg alt som skjedde rundt meg, men klarte ikke røre meg. Heldigvis hadde vi regler og holdt alltid sammen, så det gikk bra. De fikk bært oss hjem til hotellet, og neste dag var alt fint med oss begge(fysisk). Det gikk horer i alle gatene rundt barstripa. Det betyr at du MÅ gå fordi noen. Og de er ikke små og uskyldige. Er du jente, så vil de banke deg. Slå deg i hodet, rive deg i bakken, trø på deg. Man må løpe, og man må løpe fort når de oppdager deg. Det står politi på hvert hjørne, men det er ikke alltid man kan sees. Venninnen min fikk et kutt i bakhodet når hun ble slått. Enda da vi gikk i hele gruppa på 9. De klikker plutselig, og helt uventet.

Er man mann, så blir man klådd på. Og er du klådd på (gjerne ufrivillig, mens du små jogger), så kommer pimpen og tar tak i deg. For da må du betale. Han har kniv, så kall det gjerne et ran, for du må nemlig ut med noe uansett. Min sambo sprang for livet og shortsen han kom hjem med var ikke annet en lørv, han hadde fått panikk, for han hadde ingen ting å gi bort. Så det ble et basketak og han sprang for livet. Han var rimelig schaky hjemme igjen.

Anonymous poster hash: e26b4...d24

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her er lesestoff til deg, god tur da.

Anonymous poster hash: e26b4...d24

En skremselshistorie funker ikke. Har hørt mye annet positivt :) skal man sldri dra til Bulgaria Pga bloody beach-greia? Jeg ble dopet ned på et pensjoniststed i spania, skal jeg aldri dra dit? Exen ble banket opp av 9 sossegutter på Frogner, kanke dra til Oslo igjen jeg da.

Man kan ikke gå rundt og være redd for å leve. Men nå virker det uansett som vi fant en billigere partyplass vi skal dit. Så problem solved. Nå kan jeg gå og gjemme meg for alle voldtektsmennene og sykdommene.

Rohypnol kan man bli dopet ned på overalt. Har blitt dopet ned på det flere ganger. Både på privatfest, nach og på flere utesteder.

Endret av Pompom
  • Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok slått opp med typen om han bestemte seg for å gjøre noe slikt, fordi jeg vet at jeg ikke hadde taklet det spesielt bra, jeg hadde garantert gått rundt og hatt det dårlig hjemme, vært fra meg av bekymring for hva som kunne skje osv. Når dere i tilegg er så unge, tenker jeg at det som skjer, det skjer. Tiden vil vise om forholdet takler det.

Kan gi deg noen eksempler:

Kjenner et kjærestepar, de har vært sammen i 6 år. Fra 19 - 25 år (de er 25 idag og fortsatt sammen). Begge to har vært mye ute å reist, hver for seg. I løpet av forholdet har hun har b.la vært 3 mnd på Bali, mens han var hjemme. Han har vært på backpackertur med en kompis i Asia i 3 mnd, mens hun var hjemme. I tilegg har hun reist i diverse afrikanske land over flere uker med en venninne. De er veldig trygge på hverandre og forholdet har vært stabilt hele veien. Nå vet jo bare de selv om noe kan ha skjedd på turene, jeg vet jo ikke alt som foregår på kammerset der, men virker som at det har gått greit.

Jeg har vært 3 mnd på et opphold på en øy når jeg var 20, da var jeg singel. De jeg var der sammen med var en stor gjeng med folk fra andre skandinaviske land og gruppen fikk et utrolig samhold og alle "connectet". Det var flere i gruppen som hadde kjærester hjemme. Det var jo fyll så og si hver eneste kveld, og folk har en tendens til å bli godt kjent når man er sammen 24 timer i døgnet, i tilegg til å drikke seg fulle hver dag - det var jo nesten ikke til å unngå at det oppsto situasjoner hvor den og den hadde sex osv. Etterhvert som ukene gikk glemmer man jo litt de som venter hjemme også, det var i hvertfall min oppfatning og erfaring. Husker en fyr som hadde vært i et stabilt forhold over flere år hjemme, som var der uten dama si. Han ble etterhvert hodestups forelska i en av jentene, og det endte opp med at de ikke klarte å holde fingrene unna hverandre.. samtidig er jeg ikke så sikker på om de to hadde funnet tonen i en annen setting; hjemme i hverdagen i Norge liksom. Han fortalte dama si hjemme om hva som hadde hendt, at vi hadde levd i en "boble" hvor ting bare skjedde. Hun tilga ham, og de er fortsatt sammen den dag i dag..

Så man vet aldri hva som kan skje.. men er forholdet sterkt nok og dere kan være ærlige mot hverandre så overlever dere nok.

Men jeg hadde ikke taklet det:) har opplevd utroskap nok ganger til at jeg må sette ned foten for meg selv på sånne ting.

Anonymous poster hash: 31e9b...770
  • Liker 2
Skrevet

Takk for innlegget ;) hjelper mye! :) Setter pris på at du tok tiden!

AnonymBruker
Skrevet

Hun sier gang på gang at hun er klar for det

Herregud, hvor mange ganger har du spurt? Er dette en daglig samtale dere har? Du er 18! Det er ikke sunt. Man skal ikke trenge stadige bekreftelser, dere er unge og frie, hva med å kose dere sammen heller?

å la henne dra bort i hele sommer til Magaluf

Vi har to veldig forskjellige syn på livet, og hun synes jeg er alt for kontrollerende, og at jeg bare skal la henne få gjøre det hun selv vil. Dette klarer jeg ikke

Så unge og forskjellig syn på livet = ikke kast bort tiden deres.

akseptere at hun drar

Ja, nei, altså. Som folk sier, du er for kontrollerende, samtidig som dere ikke passer sammen.

Anonymous poster hash: 7a25c...718

AnonymBruker
Skrevet

Takk for innlegget ;) hjelper mye! :) Setter pris på at du tok tiden!

Syns du skal bli med henne jeg

AnonymBruker
Skrevet

En skremselshistorie funker ikke. Har hørt mye annet positivt :) skal man sldri dra til Bulgaria Pga bloody beach-greia? Jeg ble dopet ned på et pensjoniststed i spania, skal jeg aldri dra dit? Exen ble banket opp av 9 sossegutter på Frogner, kanke dra til Oslo igjen jeg da.

Man kan ikke gå rundt og være redd for å leve. Men nå virker det uansett som vi fant en billigere partyplass vi skal dit. Så problem solved. Nå kan jeg gå og gjemme meg for alle voldtektsmennene og sykdommene.

Rohypnol kan man bli dopet ned på overalt. Har blitt dopet ned på det flere ganger. Både på privatfest, nach og på flere utesteder.

Om du har blitt dopet ned på rohypnol flere ganger på privatfester, så må du ha en omgangskrets som ikke er helt A4...

Anonymous poster hash: d6e2a...972

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...