Gå til innhold

Menn, hvordan oppfører dere mot kvinner som er tiltrekkende? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 45775...f12

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Helt vanlig ser ingen grunn til at jeg skal oppføre meg annerledes rundt en person bare fordi hun er tiltrekkende

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I verste fall så kommer litt av s-s-s-s-stammingen min tilbake...

Men så får jeg plutselig null selvtillit av å være i nærheten av en jeg er tiltrukket >.<

Anonymous poster hash: ef40e...280
  • Liker 2
Skrevet

x-tra pene = x-tra irriterende.

Jeg er ikke interessert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

det skulle vært to dere i sentningen

Anonymous poster hash: a1e0e...63f
Gjest Cartman
Skrevet

Gjør alt jeg kan for at den det gjelder ikke skal forstå at jeg er interessert. Latterlig egentlig

Skrevet

Smiler kanskje litt ekstra. Er ikke en person man kan se det lett på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør alt jeg kan for at den det gjelder ikke skal forstå at jeg er interessert. Latterlig egentlig

Fy fan så jævlig du oppfører deg mot dama....Stakkars dame-om hun er interessert i deg....

Ikke rart det går mange evig single der ute.

Anonymous poster hash: bf663...058

• Liker 2
Gjest Nordavind
Skrevet

Jeg kaster snøballer på dem

Gjest Steamboat
Skrevet

Tiltrekkende som i at jeg er tiltrukket eller som i at mange er tiltrukket av henne?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvordan jeg oppfører meg ..., ser mer enn vanlig på henne tenker jeg. Om jeg liker henne også, kanskje jeg tar kontakt om jeg evner det. Smiler fint uten å tenke på det (vanlig for mange uansett om de liker noen eller ikke).

Endret av Javob
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på personen, menn er forskjelllig.

Anonymous poster hash: c4427...5da
  • Liker 1
Skrevet

Fy fan så jævlig du oppfører deg mot dama....Stakkars dame-om hun er interessert i deg....

Ikke rart det går mange evig single der ute.

Anonymous poster hash: bf663...058

Haha, dette er helt vanlig. De fleste gjør som han tror jeg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig usikker og litt engstelig. Får jeg uberegnet øyekontakt med henne vil jeg bryte kontakten umiddelbart, hvis jeg driver å snakker i samme slengen blir det jeg sier fylt med unødvendige fyllord som litt, sånn, tja, halveis Eeeeee og hmmmmm.

Dette vil jeg overkompansere med ved å "dra på meg maska" og ved å tvinge meg selv til å virke veldig selvsikker og direkte når jeg vet jeg får en god mulighet til å snakke med henne(dette fører noen ganger til noen skikkelige flaue situasjoner der jeg ikke greier å "holde maska"). Gjør alt for at hun ikke skal finne ut at jeg får helt hetta av å være i nærheten av henne.

Dette funker dårlig da det er lett å gjennomskue da jeg oppfører meg veldig vekslende som en manisk depressiv med humørsvingninger mot henne, mens jeg er helt normal og "artigkar" med alle andre.

Anonymous poster hash: beaa4...84d
  • Liker 6
Gjest Svampebob1
Skrevet

Helt vanlig.

Det må være noe mer enn tiltrekning for at oppførselen min endrer seg.... Og selv da kommer det helt an på..

Men den biten har jeg heller ikke tenkt å røpe ;-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fy fan så jævlig du oppfører deg mot dama....Stakkars dame-om hun er interessert i deg....Ikke rart det går mange evig single der ute. Anonymous poster hash: bf663...058

Han er ikke jævli. Jeg har vært likedan. Jeg var usikker bare

Anonymous poster hash: 86c71...542

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fy fan så jævlig du oppfører deg mot dama....Stakkars dame-om hun er interessert i deg....Ikke rart det går mange evig single der ute. Anonymous poster hash: bf663...058

Ja... Greit å plassere skylden et sted..... ;-)

Anonymous poster hash: abe8f...13f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun er en perfekt 10er er jeg litt tilbakeholden.
Finner en 7er eller 8er istedet. Takler ikke personer som vet de er pene.

Anonymous poster hash: d30e8...d44
AnonymBruker
Skrevet

Tenk om det er flere gutter/menn som har gjort det med meg, hvor jeg ikke har skjønt det. Jeg har gått singel gjennom 20-årene og 30-årene, til tross for at jeg er søt/pen og grei, men er bare litt sjenert. Lurer på om jeg får kjæreste nå som jeg er kommet i 40-årene... Aldri for sent å gi opp håpet. ;)

Anonymous poster hash: 1a271...7e5

• Liker 1
Skrevet

Jeg kaster snøballer på dem

Det starter med snøballkast, å ender med bleievask :opplyser:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...