Meg12345 Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 I perioder blir matlysten min helt ekstrem, og jeg klarer ikke styre meg selv. I dag har jeg alleredet spist en skål havregrøt, en banan, to og et halvt eple, to riskaker, en skål med is, to skåler frokostblanding og en del rosiner. Kan det være noen årsaker til at dette skjer i perioder, og hvordan kan jeg stoppe det?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Hørtes ikke ut som mye mat. Anonymous poster hash: 4d0d0...db0 2
mandel92 Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Du trengel vel mer mat da, kroppen din sier i fra ved å gi deg økt matlyst.
Pringle Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 http://www.cbsnews.com/videos/tweaking-tastes-and-creating-cravings/
crispy Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Det synes jeg ikke var mye, men nå kommer det helt ann på hva du er vant til å spise til vanlig. Til sammenlikning har jeg spist havregrøt på ca 4 dl havregryn og 7 dl melk, to bananer, en halv (200 grams) sjokoladeplate, 4 brødskiver med diverse pålegg, en pakke oreo-kjeks og skal om en times tid spise middag. Har du gjort noe spesielt siden du får disse dagene du føler du spiser mye? Spiser du lite til vanlig?
Gjest Runforit Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 I perioder blir matlysten min helt ekstrem, og jeg klarer ikke styre meg selv. I dag har jeg alleredet spist en skål havregrøt, en banan, to og et halvt eple, to riskaker, en skål med is, to skåler frokostblanding og en del rosiner. Kan det være noen årsaker til at dette skjer i perioder, og hvordan kan jeg stoppe det? Er dette mye? Og spiller det virkelig noen rolle om man har en dag i uka der men skeier ut litt ekstra så lenge man ellers spiser sunt og passelige mengder ? Frokosten min var større enn din med knekkebrød, eggerøre, fruktsalat og mørk sjokolade, lunsjen var pizza og mer frukt og middagen var kylling med peanøttsmør og jeg er enda ikke ferdig for dagen da jeg tenkte å runde av med sjokoladekake.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Hvis du kaller det ekstrem matlyst spiser du nok alt for lite til daglig, for det var ikke mye. Kroppen din skriker etter næring. Anonymous poster hash: 85f0a...233
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå