Jente93oslo Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Hei Nå har samboeren min som er min venninne plutselig begynt å behandle meg som en dritt. Vi er tre jenter som bor sammen i en leilighet i oslo. Hun har over lenger tid oversett meg og gidder ikke snakke til meg hvis ikke det er noe som må bli sagt med leiligheten osv. Sitter vi i stua og hun skal ut spør hun meg ikke om jeg vil bli med, bare den andre. samme når det gjelder valg av film i stua, felles middag osv. hun er rett og slett veldig kald mot meg. Jeg vet ikke hvorfor hun opfører seg som dette, og jeg synes det er veldig ubehagelig og rart når vi alle har vært så gode venner før. Hva skal jeg gjøre?
Frøken askepott Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Snakk med henn om det.. Spør hva du har gjort gale, slik at du i det minste kan få be om unnskyldning for det..og at du synes det er svært ubehagelig å ha det sånn..
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Du må rett og slett bare spørre henne. Bare bank på døren til rommet hennes og så spør du bare om det er noe du har gjort gale og om dere kan snakke om det? Ikke vær anklagende. Hør på hva hun har å si. Kanskje har hun en grunn, kanskje er hun bare en drittkjerring. Men først må du finne ut hvorfor, og så får du ta det derfra. Anonymous poster hash: fbeb1...5f8
Jente93oslo Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2014 Takk for svar. Vet jeg burde snakke med henne. Synes bare det er veldig vanskelig å snakke med henne, så vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem når vi alltid er tre her.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Spør nr 3 om hun kan ta en tur ut? Er hun som er sur aldri på rommet sitt slik at du kan banke på og gå inn der? Har du spurt de andre om de vet noe? Hva mener de om saken? Anonymous poster hash: fbeb1...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå