Gå til innhold

Hva tenker menn når de ser på en kvinne, og ikke trekker vekk blikket selv om kvinner ser han i øynene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har erfart dette, og den mannen smilte ikke. Men var heller ikke sint eller noe.

Det var et intenst øyeblikk. Og jeg ble så paff at jeg snudde hodet mitt sakte bort.

Sånkikket jeg tilbake på han etter noen få sec. Og da hadde også han vendt bort hodet sitt.

Hva betydde dette, tror dere?

Anonymous poster hash: 89d57...5fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud

Anonymous poster hash: 7e9a4...532
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke lyst til å ta musevisa med deg.

Anonymous poster hash: 3f057...fd8

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker kun seriøse svar:)

HI

Skrevet

HAHA- Tror det betyr at du virkelig ikke har noe fornuftig å bruke tankene dine på...

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr ingenting, TS.

Anonymous poster hash: 7e9a4...532
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke lyst til å ta musevisa med deg.Anonymous poster hash: 3f057...fd8

Så var det ikke jeg som begynte heller. Han som stirret først:)

HI

AnonymBruker
Skrevet

han ville bli kjæresten din:) :blomst::blomst::blomst:

Anonymous poster hash: 1741d...cf4
AnonymBruker
Skrevet

han ville bli kjæresten din:) :blomst::blomst::blomst:Anonymous poster hash: 1741d...cf4

Hehhehe, jeg er 26 og han der så ut til å være i 40-50 årene et sted..

Håper uansett at det ikke var noe negativ grunn til at han holdt blikket mitt:S Er det normalt av menn å gjøre slikt, og så uhemmet?

HI

Skrevet

Hehhehe, jeg er 26 og han der så ut til å være i 40-50 årene et sted..

Håper uansett at det ikke var noe negativ grunn til at han holdt blikket mitt:S Er det normalt av menn å gjøre slikt, og så uhemmet?

HI

Veldig normalt :P

AnonymBruker
Skrevet

Veldig normalt :P

Hmm...

Jeg gjør det ikke:)

Mine foreldre lærte meg som barn om at slike ting blir sett på som en invitasjon.

Hvordan tenker menn om sin egen oppførsel/stirring?

HI

Skrevet

Tror ikke du skal legge så mye i det, folk kan lett stirre uten å mene det. Det er i hvert fall det jeg velger å tro.

Hadde infomøte sammen med resten av et styret jeg sitter i, må sies at jeg er 30 år yngre enn de andre så skilte meg kanskje litt ut. Men en eldre dame (sikkert 60+) satte øynene i meg i ca 15 minutter med det sureste geipen og blikket man kan tenke seg. Merket at det var ganske ubehagelig, men så henne bare rett inn i øynene å smilte. Da smattet hun høyt og snudde seg vekk. Er ikke sikkert hun var sur, da mitt avslappende ansikt lett kan bli tatt for å være sur, ser jeg at andre og kan ha den tendensen.

Men det var ikke akkurat behagelig og det ble lange 15 minutter å vente på at klokken skulle bli hel så møtet kunne starte. Greia med stirring er at man vet aldri hva personen tenker eller føler, så det beste er bare å ikke tilegne andre følelser man ikke virkelig kan vite andre har. Hvis de sier noe så stiller saken seg annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...