Gå til innhold

Hvordan tror dere at jeg ser ut, basert på oppførsel og væremåte..? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært kresen med menn, og ikke hatt så mange seriøse forhold.

Har hatt sex med to stk.

Datet mange, men droppet datene/stakk av i stillhet når jeg ble skuffet over noe med dem.

Mange menn under gjennomsnittet utseendemessig har flørtet med meg(både for unge og for gamle). Men rister dem høflig av meg om jeg ikke er interessert.

Jeg blir ofte mobbet og frosset ut av kvinner.

Jeg ser på meg som hyggelig, snill og jordnær. Rolig er jeg og :)

Blir påspandert div.ting av menn, uten at jeg selv har lagt opp til dette.

Får det jeg peker på/ønsker meg fra kjæresten, i tillegg til at han er redd for å miste meg.

Har i bunn og grunn god selvtillit, er sosial og utadvendt. Men ser ikke på meg som overlegen.

Har lite jentevenner.

Blir ofte stirret i senk av menn i 40 årene.

Hva tror dere, kvinner og menn?

Anonymous poster hash: e1460...16a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn under gjennomsnittet utseendemessig har flørtet med meg(både for unge og for gamle). Men rister dem høflig av meg om jeg ikke er interessert.

Hva tror dere, kvinner og menn?

Jeg tror du har en temmelig forskrudd oppfatning av hvordan du selv ser ut.

Sex med to? Ingen seriøse forhold? Tror ikke du er så fin som du selv tror, akkurat.

Anonymous poster hash: 8cd46...bb6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du har en temmelig forskrudd oppfatning av hvordan du selv ser ut. Sex med to? Ingen seriøse forhold? Tror ikke du er så fin som du selv tror, akkurat. Anonymous poster hash: 8cd46...bb6

Er det ikke slik at pene menn helst går etter pene kvinner? :)

HI

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke slik at pene menn helst går etter pene kvinner? :)

HI

Hvis brorparten av de som legger an på deg er det du selv kaller under gjennomsnittet utseendemessig, da betyr jo det du ligger på samme nivå. Altså under gjennomsnittet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror du har en temmelig forskrudd oppfatning av hvordan du selv ser ut.

Sex med to? Ingen seriøse forhold? Tror ikke du er så fin som du selv tror, akkurat.

Nå kan hun jo være 17 år og da, for alt du vet.

Men TS, det er umulig å gjette hvordan du ser ut! Det finnes flust av vakre damer som drar masse menn, flust av dem som ikke gjør det og flust av mindre fine damer som både gjør og ikke gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis brorparten av de som legger an på deg er det du selv kaller under gjennomsnittet utseendemessig, da betyr jo det du ligger på samme nivå. Altså under gjennomsnittet. Anonymous poster hash: 8cd46...bb6

En av de gjennomsnittlige mennene som som nysgjerrige på meg, hadde faktisk dame og barn. Men hun tror jeg også var gjennomsnittlig, slik som du tenker at jeg er :)

HI

AnonymBruker
Skrevet

Nå kan hun jo være 17 år og da, for alt du vet.

Men TS, det er umulig å gjette hvordan du ser ut! Det finnes flust av vakre damer som drar masse menn, flust av dem som ikke gjør det og flust av mindre fine damer som både gjør og ikke gjør det.

Jeg er egentlig 25, men holder meg veldig godt:) Ser kanskje en anelse ung ut..

Synes gjennomsnittlige menn(også de under) kan ha veldig fine egenskaper.

Så har mange av dem god personlighet og humor.

Ja, vet at det ikke finnes noe fasitsvar. Men hadde jo vært spennende med en pekepinn;)

Mange har jo sine fordommer(både negative og positive) om enkelte grupper og dets adferd.

HI

AnonymBruker
Skrevet

En av de gjennomsnittlige mennene som som nysgjerrige på meg, hadde faktisk dame og barn. Men hun tror jeg også var gjennomsnittlig, slik som du tenker at jeg er :)

HI

TS, du virker både uerfaren med menn og litt naiv.

Tro meg, hadde du vært vakker og uimotståelig hadde ikke alle disse mennene du vurderer som under gjennomsnittet lagt an på deg.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen her kan jo heller vite om din oppførsel og væremåte. I tillegg sier ikke dette noe om utseende. For et dustete innlegg.

Anonymous poster hash: 057f3...c83
Skrevet

Jeg tror du er 173 cm høy, langt, brunt og krøllete hår som kunne hatt godt av litt mer stell enn hva du gir det, smale rektangulære briller, blek hud, forholdsvis høy fettprosent med tanke på den lave vekten, en litt ekkel føflekk på overarmen, B cup og en ganske kjedelig klesstil som ikke fremhever dine "sterke sider".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du er 173 cm høy, langt, brunt og krøllete hår som kunne hatt godt av litt mer stell enn hva du gir det, smale rektangulære briller, blek hud, forholdsvis høy fettprosent med tanke på den lave vekten, en litt ekkel føflekk på overarmen, B cup og en ganske kjedelig klesstil som ikke fremhever dine "sterke sider".

Å nei:O Hvordan visste du hvordan jeg så ut??

HI

Gjest Hyssingen
Skrevet

du glemte den lille bumpen på nesa!

Skrevet (endret)

Du tror selv at du er veldig pen, noe som utstråler på utsiden. Selvopptatt og hever seg over andre når du overhode ikke har grunn til å gjøre. Jenter liker ikke deg fordi du er middelsmådig jente som tror du er så mye mer... blir slitsomt i lengden.

Endret av Snakkis
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De jeg kjenner som virker ganske lik deg, er helt middels, kanskje litt under middels utseendemessig. De bruker mye tid og penger på hår/sminke osv. De stæsjer seg veldig opp og ser nok litt løse ut på byen siden de er så pyntet, litt lite classy. Dermed får de mye blikk og oppmerksomhet fra menn, og særlig litt mindre pene menn kan bli betatt. Samtidig er det svært få som ser dem som kjærestemateriale. Bare det at du syns det er stas at opptatte menn gir deg oppmerksomhet sier mye om deg som person. Du er nok litt oppmerksomhetssyk, og det kan nok mange potensielle venninner finne litt slitsomt.

Anonymous poster hash: 7b11d...20c

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

jeg tror du er 120 cm høy har grønn hud og veier 800 kilo og er skallet

• Liker 1
Skrevet

Hm, du høres ut som meg! Jeg gjetter at du ser ut som meg :lur:

Gjest Kvinneline
Skrevet

Jeg tipper du er blond, rundt 1.70 høy, flat rumpe, store bryst (silikon), et søtt ansikt som blir sminket for mye, og en allminnelig klesstil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...