Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min er av den oppfatning at det å bruke shampoo ødelegger håret. Noen av dere der ute som kan komme med fordeler med å faktisk vaske håret med shampoo?

Pr i dag skyller han det godt med vann. Jeg synes ikke det er så fresht, og det skal ikke mye til før han får det "hobo"-looken. Litt ekkelt syns jeg.

Noen av dere som peiling på hud og hår som vil komme med litt input? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har sikkert kort hår og dusjer hver dag sikkert? Er vel ikke krise da.. la han gjøre som han vil om han ikke stinker..

Skrevet

Han bruker aldri shampoo? som i aldri?

Hvordan er det mulig egentlig, vann gjør jo ingenting

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Usj, ekkelt å ta i håret til noen som ikke har brukt sjampo. Er litt sånn fettete, liksom.

Anonymous poster hash: 6da43...515
  • Liker 2
Skrevet

Han bruker aldri shampoo? som i aldri?

Hvordan er det mulig egentlig, vann gjør jo ingenting

Vasker med shampoo ved spesielle anledninger. (sist valentines day, om jeg husker riktig)

Nå som har begynner å få litt halvlangt hår, så er det jo fett omtrent hele tiden. Vil ikke kose med håret hans, når det er sånn :/

Skrevet

Vasker med shampoo ved spesielle anledninger. (sist valentines day, om jeg husker riktig)

Nå som har begynner å få litt halvlangt hår, så er det jo fett omtrent hele tiden. Vil ikke kose med håret hans, når det er sånn :/

Be ham skinne seg ;) det må da være veldig praktisk sånn seg.

Han har ikke veldig ømfintlig hår da og har valgt dårlige shampooer før? Be ham prøve en mild spesialshampoo?

AnonymBruker
Skrevet

du får si at du nekter å kose med håret hans frem til han begynner å bruke shampo.

Det hadde iallefall funket her :fnise:

Anonymous poster hash: 99638...380
  • Liker 1
Skrevet

Be ham skinne seg ;) det må da være veldig praktisk sånn seg.

Han har ikke veldig ømfintlig hår da og har valgt dårlige shampooer før? Be ham prøve en mild spesialshampoo?

Det har han gjort hver sommer, men i år skal han la det gro, sier han. Jeg kom hjem med organisk shampoo i går, hvor jeg gav en liten forsiktig beskjed om at jeg liker han som han er, men jeg syns ikke personligheten hans gjenspeiler han på utsiden når han lar være og vaske håret. Vi får se hva som skjer. Det er i allefall som å ha med et barn å gjøre, føles det noen ganger . :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å få han til å bruke balsammetoden?

Eller finn en shampo som er "organisk" og "naturlig" og alt mulig sånt?

Eller kjøp dobbeldusj! Fungerer til hele kroppen.

Anonymous poster hash: 7a253...76e
  • Liker 2
Skrevet

Hva med sånn babyshampo som ikke skal ha farlige stoffer og er skånsom?

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en haug med folk her som ikke bruker shampo, men bare skyller håret med balsam. Si at det ser skittent ut og lukter ekkelt. Kjøp han en frisørmanneshampo.

Anonymous poster hash: 0ed92...f4d
Skrevet

Mange fine råd her. Takk :-)

Skrevet (endret)

Usj, ekkelt å ta i håret til noen som ikke har brukt sjampo. Er litt sånn fettete, liksom. Anonymous poster hash: 6da43...515

Mitt hår blir superfett om jeg ikke bruker sjampo, slik som du snakker om her. Men kjæresten min, som ALDRI bruker sjampo eller balsam har aldri fett hår. Håret hans er alltid mykt og perfekt egentlig.det er så utrolig urettferdig! Han har aldri brukt sjampo eller balsam før.

Edit: autocorrect

Endret av Pompom
AnonymBruker
Skrevet

Dersom han er helt anti-shampoo vil det etterhvert bygge seg opp mye rart i hodebunnen hans. Hva med å foreslå det av og til, hver 3. eller 4. vask? Han kan også bruke natron rørt ut i et glass vann som erstatning for shampoo, det fjerner i allefall fettet. Ellers har de mange milde og skånsomme shampooer både på helsekost (urtekram er et bra merke) og Lush.

Anonymous poster hash: f12d1...5d8

AnonymBruker
Skrevet

Det er flere som lever etter "no poo" metoden med stort hell og pent hår. Så kanskje det hadde vært bedre å få han til å sette seg litt inn i det og gjøre det riktig? Så får dere begge oppfylt ønskene deres. Du får koset med et rent og pent hår, og han slipper shampo.

http://www.nopoomethod.com/

Anonymous poster hash: 1ab1e...590

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...