Pimp Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 mann og barn er så glad i wraps, men vi har ennå ikke begynt å lage wraps hjemme. Så spørsmålet er: hva wrapper dere i wraps ? Er mest interessert i hva slags kjøtt dere bruker. Regner med at vi kommer til å bruke hummus, bulgur, tzatziki, agurk og tomat som fyll. Takk!
Brunhilde Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 mann og barn er så glad i wraps, men vi har ennå ikke begynt å lage wraps hjemme. Så spørsmålet er: hva wrapper dere i wraps ? Er mest interessert i hva slags kjøtt dere bruker. Regner med at vi kommer til å bruke hummus, bulgur, tzatziki, agurk og tomat som fyll. Takk! Med det fyllet hadde jeg vært fristet til å droppe kjøttet til fordel for falafler. Det er jo kjempegodt i kombonasjon med det du lister opp. 2
Pimp Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2014 Med det fyllet hadde jeg vært fristet til å droppe kjøttet til fordel for falafler. Det er jo kjempegodt i kombonasjon med det du lister opp. takk! Da er det bare å begynne å lære meg å lage falafel 3
kameliablomst Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Jeg bruker roastbiff, synes det er kjempe godt. :-) 1
Brunhilde Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 takk! Da er det bare å begynne å lære meg å lage falafel Prøv denne oppskriften, den pleier å blir bra. Jeg liker ikke frisk koriander, så jeg bruker tørket som jeg kjøper i innvandrerbutikk, men det der med krydder regulerer du selv. Det som er greit er at deigen kan smakes på under veis, så får du den slik du vil ha den. 1
Pimp Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2014 Takk! Kommer til å prøve den allerede i morgen!
Gjest Badabing Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Vi lager noen gang med falafel, men en annen ting som er veldig godt, er hummus med soltørket tomat, rødløk, agurk, reven gulrot, cherrytomater og kikerter. Nam! 1
Pimp Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2014 Prøv denne oppskriften, den pleier å blir bra. Jeg liker ikke frisk koriander, så jeg bruker tørket som jeg kjøper i innvandrerbutikk, men det der med krydder regulerer du selv. Det som er greit er at deigen kan smakes på under veis, så får du den slik du vil ha den. Jeg laget de i dag. Fulgte oppskriften, men alikevel ble de helt oppløst i stekepanna. Hva kan jeg gjøre så de blir hele under stekinga? Ellers smakte røra helt himmelsk!
Brunhilde Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 Jeg laget de i dag. Fulgte oppskriften, men alikevel ble de helt oppløst i stekepanna. Hva kan jeg gjøre så de blir hele under stekinga? Ellers smakte røra helt himmelsk! Jeg har aldri opplevd at de har gått i oppløsning. Det er viktig at oljen er varm nok. Prøv med litt mer olje og pass på at den er varm. Prøv denne oppskriften neste gang, tror kanskje de blir enda bedre! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå