AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Hei dere! Er litt fortvilet, så ønsker råd, så langt det lar seg gjøre. :-) I dag er jeg på dag 30 (har syklus alt fra 28 - 32. gjennomsnitt 32 dager i følge app). Ved eggløsning tok jeg antibiotika og vi hoppet av i svingen. Kanskje ikke så lurt med sex når man har urinveisinfeksjon når jeg tenker meg om. Etter EL så ble jeg øm i korsryggen + i magen og det murrer litt innimellom. Jeg tror jo egentlig ikke at jeg er gravid nå, men føler meg så rar? I går drakk jeg litt øl, og da kom plutselig menssmertene skikkelig ??? Da stoppet jeg i drikke med en gang, for det føltes skikkelig feil? Har noen opplevd dette før? Det er ingen tegn på TR, selv om brystene er ømme og nedre del av magen og ryggen er ømt. Testet negativt i dag tidlig. Kan antibiotika tulle med syklus så mye? Har ikke hatt UVI på 6-7 år, så husker ikke. Når bør jeg i såfall teste på nytt? Evt. bør jeg kanskje ta en tur til legen? Anonymous poster hash: 346a5...291
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Du bør vel bare prøve å slutte å tolke alle magesymptomer som relatert til livmir og eggstokker. Det er helt vanlig å kjenne ting i magen rett som det er, men før har du aldri tenkt over det, fordi graviditetstegn ikke har vært relevant. Syklusen din er ikke forstyrret heller, du er jo hverken tidlig eller sen foreløpig. Anonymous poster hash: 263af...f5b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå