AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 http://www.youtube.com/watch?v=XkfjxgC10r8&feature=player_detailpage Anonymous poster hash: 0a2da...a01
ekkoet Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Om hva? Mye å ta tak i. Sangen er jo egentlig en Duett med R. Kelly - ikke helt min musikksmak, men man følger jo med. Har hørt den endel på radio, har jo en litt løsaktig moral i teksten, ellers fengende nok som poplåt. Har tenkt at den kan være populær for de som ønsker å bli litt dirty på dansegulvet. Jeg liker ikke lady gaga som type, synes hun er unødvendig sær og snål - ikke min type menneske. Men hun er udiskutabelt talentfull, både musikalsk og har en god stemme. Aguilera liker jeg bedre, hun er sikkert flink musiker hun og, men er jo først og fremst stemmen hennes som er tingen. Lenge siden man har hørt så mye fra henne som soloartist. Akkurat denne versjonen likte jeg ikke så godt. Likte ikke måte aguilera brukte stemmen på, ble for mørkt og stressende å skulle synge mannestemmen her. Hele kompet blir også for tynt. Men forsåvidt alltid gøy å se to flinke artister sammen på samme scene.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Om hva? Om sangen så klart! Anonymous poster hash: 0a2da...a01
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Æsj og fysj. Anonymous poster hash: ecf4e...7ec
ekkoet Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Om hva? Om sangen så klart! Anonymous poster hash: 0a2da...a01 Jeg bare syntes det var litt rart at du linket til en live-versjon med en annen artist enn originalen om det var bare sangen du ville ha mening om.
Lillemeg25 Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Jeg liker sangen jeg da. Men liker den andre versjonen bedre. Med R Kelly
Mann 42 Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Ikke den beste låta jeg noen gang har hørt. En anelse repetitiv. Vanligvis liker jeg at det er litt tekst. But hey! Lady Gaga! What`s not to like? Christina Aguilera har aldri imponert meg noe videre. Ikke for det, hun ER jo selveste miss "Do what you want with my body!", så hun passer jo bra til teksten. Men Lady Gaga har gjort andre versjoner av denne sangen, og hun TRENGER ikke noen bimbo å synge duett med.
missdior Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Liker originalen bedre, også er jeg IKKE fan av Aguilera.... Hun vrenger og roper sånn.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Ikke den beste låta jeg noen gang har hørt. En anelse repetitiv. Vanligvis liker jeg at det er litt tekst. But hey! Lady Gaga! What`s not to like? Christina Aguilera har aldri imponert meg noe videre. Ikke for det, hun ER jo selveste miss "Do what you want with my body!", så hun passer jo bra til teksten. Men Lady Gaga har gjort andre versjoner av denne sangen, og hun TRENGER ikke noen bimbo å synge duett med. Christina Aguilera har da bedre stemme enn Gage, samtidig som hun har mye personlighet. Albumet "back to basics" imponerte også. Bare se på denne: Anonymous poster hash: 62f9b...ae2
Mann 42 Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 Hver sin smak. Jeg syns Aguilera er et nek, og den oppfatningen har jeg hatt siden hun kom med Dirrty. Jeg syns ikke hun synger spesielt bra, heller. Det blir litt for mye "se så mange R`n B-triller jeg kan trille med stemmen min!" over det. Hun suger, og ikke på en bra måte. Men det er selvsagt min private, og veldig ydmyke mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå