Gå til innhold

Mistet bestevenninna fordi at hun fikk seg kjæreste..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og bestevenninna mi var sammen hele tiden før, jeg har hatt samme kjæresten i 2 år, likevel har jeg vært mye sammen med henne, finner alltids tid til å enten henge eller gjøre noe fornuftig som trening.

Men så fort hun fikk seg kjæreste, som snart et et år siden tror jeg, så var det KUN han, hun var sammen med han hele tiden, og når jeg spurte henne så sa hun at han var manipulerende og sånn (hun er veldig lett å manipulere, så den ser jeg.), men hun må jo tenke selv også?

Jeg lot jo dette gå en stund for jeg vet hvordan det er å være nyforelsket, men nå har det gått veldig lang tid.

Hun sier til meg hun har mye å gjøre mtp skole og sånn, så ser jeg de to på butikken ellernoesånn sammen, de henger mye der. Og når jeg spørr henne sier hun at hun er stressa, kan ikke være med en times tid på trening engang for hun har mye skolearbeid å gjøre, så legger han ut bilde av at han sitter og spiller xbox hjemme hos henne og at hun sitter og ser på.

Grunnen til at hun er så vanskelig for meg å la gå helt, er for hun har vært bestevenninnen min over 15 år nå, hun har alltid vært slik når hun har fått seg type, bare vært sammen med han liksom, ingen tid til venner med mindre han er med. Som han sjeldent er, for han vil heller sitte hjemme og spiller eller dra til HANS venner og MÅ ha med henne eller bare ute og råner, noe som han også vil ha med henne på, som hun sier hun egentlig ikke orker.

Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig med å si ifra til kjæresten sin om at man vil egne ting liksom.

Hva skal jeg gjøre? Hun er eneste venninna jeg har, jeg er guttejente så resten av vennene mine er gutter, og hun er jo den som står meg nærmest..

Har så lyst til å bare la dette gå og drite i henne, men.. Jeg tror det er det beste snart, holder på å bli gal.

Anonymous poster hash: 4b431...258
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere er bestevennier så kan du vel ta dette opp med henne. Vis henne det du har skrevet her. Kanksje hun ser hva som skjer da.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, egentlig..?

Anonymous poster hash: 8c0a8...d5b
Skrevet

Virker som dere er tenaaringer.. At han er "manipulerende" er vel egentlig en unnskyldning, hvis man blir manipulert gaar man jo ikke rundt og er klar over det.

Jeg ville bare tilbragt tid med andre venner og gjort det klart for henne at ikke alle avtaler kan skje paa hennes premisser.

AnonymBruker
Skrevet

TS her, jeg er 22 og hun er 23.

Har tatt det opp med henne, hun sier bare at "hun skal bli flinkere til å finne tid", så blir det bedre i noen uker, også blir det likens igjen.

Verste likevel er jo at hun lyver til meg, om at hun er opptatt også vil hun egentlig bare være med kjærsten, jeg sier til henne at det er greit, men bare si ifra da, og ikke lyve, men.. Er alltid det samme.

Anonymous poster hash: 4b431...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...