Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I august så flyttet jeg i en ny leilighet, i samme by. Etter da så var det litt tull med posten etter at jeg meldte om ettersending av post til ny adresse, noe kom fortsatt til den gamle. Der jeg bor nå så bor jeg i 7B, og den adressen finnes ikke i posten, finnes bare 7, men jeg har navn på postkassen så dette burde jo ikke være problemet.

Men greia er at jeg får OFTE inkassovarsler på ting jeg ikke engang har fått regning på, har også fått en inkasso, uten noen som helst varsel først. Dette hender seg ofte og jeg betaler jo flere hundre kroner mer enn jeg burde, dette blir mye etterhvert! Kontaktet posten og de kan ikke skjønne hva som kan ha gått galt, og kontakter selvfølgelig de som sender varsler og alt de sier er at jeg må kontakte posten.

Hva i all verden skal jeg gjøre? Dette har jeg ikke råd til!

Anonymous poster hash: cdd11...1bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I august så flyttet jeg i en ny leilighet, i samme by. Etter da så var det litt tull med posten etter at jeg meldte om ettersending av post til ny adresse, noe kom fortsatt til den gamle. Der jeg bor nå så bor jeg i 7B, og den adressen finnes ikke i posten, finnes bare 7, men jeg har navn på postkassen så dette burde jo ikke være problemet.

Men greia er at jeg får OFTE inkassovarsler på ting jeg ikke engang har fått regning på, har også fått en inkasso, uten noen som helst varsel først. Dette hender seg ofte og jeg betaler jo flere hundre kroner mer enn jeg burde, dette blir mye etterhvert! Kontaktet posten og de kan ikke skjønne hva som kan ha gått galt, og kontakter selvfølgelig de som sender varsler og alt de sier er at jeg må kontakte posten.

Hva i all verden skal jeg gjøre? Dette har jeg ikke råd til!

Har du endret adressen hos de som sender deg varsler?

Anonymous poster hash: 8f127...e39

• Liker 1
Skrevet

1. Du må melde adresseendring til dine kontakter direkte. Adreseendring hos posten gjør bare at deres registre er riktig, og at posten kanskje når deg etterhvert. Men de som har din gamle adresse fortsetter å sende direkte til deg.

1. Dersom din adresse ikke finnes riktig i registeret må du melde inn dette, slik at den kan legges til.

AnonymBruker
Skrevet

Da skal jeg snakke direkte med de som sender varsler, jeg har blitt fortalt at alt dette ordner seg av segselv av alle jeg har spurt, til og med posten!

Tusen takk for svar! :) Håper det fins en ordning på dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...