AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Det skal ingenting til, og det er utrolig irriterende. Gjør også at jeg lettere ender opp med å bli såret og lurer veldig på hva som er "galt med meg". Noen med samme problem? Er det jeg kan gjøre for å ikke bli så alt for lett betatt? Tror det er fordi jeg er veldig klar for å finne en kjæreste og på en måte føler at jeg "trenger" den kjærligheten og omsorgen.Anonymous poster hash: d1fbf...ab0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Du kan bestille synskontroll hos optikeren. Er ikke så mange mennesker å bli lett betatt av. Anonymous poster hash: b9931...ec0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Du må bare bli mer selvsikker og ha et bedre liv alene. Utfordre deg selv på arenaer som gir deg selvtillit og bekreftelse slik at du ikke må få alt fra menn. Det er en farlig vei å ta og selv om mange menn vil ha en kvinne som trenger dem og ser opp til dem, vil de ikke ha en som er fullstendig avhengig av deres bekreftelse. Det blir slitsomt i lengden. Og desto verre - det kan veldig lett utnyttes og du vil ikke kunne date og ta det sakte og se hvorhen tingene går slik du burde. Tenk over om du får nok ut av livet på andre måter - dvs. ditt sosiale liv, jobb/studier osv. Anonymous poster hash: 73d2b...e15 2
Sally-Go-Round Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Jeg er som deg, TS, jeg blir veldig lett betatt. Jeg tror kanskje jeg skremte vekk han forrige, fordi jeg var for "på". Jeg merket det ikke selv, men når jeg tenker over det i ettertid. Jeg ble veldig fort betatt av han, uten å egentlig kjenne han fullt og helt, og begynte å se langt frem, uten å vite at han ville være del av den fremtiden! Men vedkommende over meg her sier mye fornuftig, tror jeg. Kanskje du, som meg, blir veldig "aroused" av en manns bekreftelse og det gjør deg enda mer betatt. Jeg har begynt å tenke det, at jeg må ha det bedre med meg selv og ikke søke andres bekreftelse (som i en mann). Da blir han heller et godt tilskudd til livet dit, ikke en "nødvendighet" for din lykke, hvis det gad mening?!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Jeg er som deg, TS, jeg blir veldig lett betatt. Jeg tror kanskje jeg skremte vekk han forrige, fordi jeg var for "på". Jeg merket det ikke selv, men når jeg tenker over det i ettertid. Jeg ble veldig fort betatt av han, uten å egentlig kjenne han fullt og helt, og begynte å se langt frem, uten å vite at han ville være del av den fremtiden! Men vedkommende over meg her sier mye fornuftig, tror jeg. Kanskje du, som meg, blir veldig "aroused" av en manns bekreftelse og det gjør deg enda mer betatt. Jeg har begynt å tenke det, at jeg må ha det bedre med meg selv og ikke søke andres bekreftelse (som i en mann). Da blir han heller et godt tilskudd til livet dit, ikke en "nødvendighet" for din lykke, hvis det gad mening?! Jaa, er det jeg også er redd for å gjøre. Prøver å ikke virke for desperat, men vil jo samtidig vise at jeg er interessert. Det gjør nok en forskjell at jeg er ung og aldri har vært i et forhold før, og derfor er veldig nysgjerrig. Jeg har ikke sett de negative sidene ved å være i et forhold før, så ja. Kan nok ha noe med selvtillit å gjøre ja, at jeg virkelig føler behov for bekreftelse. Og når jeg får det, blir jeg veldig lett betatt fordi det ikke skjer så alt for ofte. TSAnonymous poster hash: d1fbf...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå