Gjest ikke logget på i dag Skrevet 3. juni 2004 #1 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg synes sex er blitt så vanskelig! Tidligere turde jeg alt, men har fått et par tilbakemeldinger på at ikke det jeg gjorde var noe bra, så nå tør jeg ingenting. Jeg er samboer, er voksen (over 30) og føler meg bare dum i sengen. Jeg blir så stresset av alt jeg "burde" gjøre, har lyst også, men jeg føler ikke at jeg får det til! Jeg klarer ikke ta initiativ, er usikker på hvordan jeg skal gå frem, tør bare så vidt å hinte, men om han ikke tar hintet så gir jeg meg. Klarer ikke å ri, han "faller ut" og så mister han tenningen. Jeg har så lyst, men hva gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juni 2004 #2 Del Skrevet 3. juni 2004 Du forteller ham hvordan du har det! Dette er ikke noe du kan få skikk på helt på egen hånd, men noe du må ha ham med deg på. Det er helt sikkert ingen grunn til å miste selvtilliten fullstendig på grunn av et par dårlige (muligens bare klossete?) tilbakemeldinger. Forklar ham at du ikke er noen maskin, men et menneske som er nødt til å få hjelp til å tilfredsstille ham (du er jo ikke født med kunnskapene om hva han liker) - del fantasier med ham, lek og le i senga - og si alt du har lyst til å gjøre med ham (da blir han HELT sikkert tent!) Dessuten - les seksualopplysning. Det er utrolig hva man kan lære av basics i bøker - så er det opp til deg og ham å prøve det ut i virkeligheten. Og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 4. juni 2004 #3 Del Skrevet 4. juni 2004 Enig med Suzy! Ikke ta det så høytidelig....lek med det..og hverandre. Ofte blir man litt mer avslappet og tøff av et par glass vin. Det kan kanskje hjelpe deg også! Det du sier om å ri han,skjer jo med fler enn deg.....Man må øve litt på å ri...Og når det sitter: Herregud,sier nå jeg ! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 4. juni 2004 #4 Del Skrevet 4. juni 2004 Bare av nysgjerrighet: Er det din nåværende som ga de dårlige tilbakemeldingene? Har selv opplevd en sånn seksuell knekk.En jeg var sammen med ga absolutt null respons i senga, så jeg fikk følelsen av at jeg ikke dugde i senga i det hele tatt. Men med min nåværende........ Ta en prat med ham,du. Håper det ordner seg. LYkke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 4. juni 2004 #5 Del Skrevet 4. juni 2004 Faller han ut? Kanskje du skulle prøve å gni deg mer mot ham enn å hoppe opp og ned. Så får du mer stimulans av klitten også Ellers synes jeg tipset med rødvin var bra. Man ikke for mye, for da sovner dere bare (iallefall min reaksjon på rødvin) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 4. juni 2004 #6 Del Skrevet 4. juni 2004 Faller han ut? Kanskje du skulle prøve å gni deg mer mot ham enn å hoppe opp og ned. Så får du mer stimulans av klitten også :enig_animasjon: Jepp. Gnikking er absolutt det beste. Da kan han umulig falle ut. Også er det jo så goooodt. Det beste rådet jeg kan gi, er å gjøre det som er godt for deg, og tenke mindre på å tekkes han. Menn liker det uansett. Min erfaring tilsier at menn setter pris på å merke at de er delaktig i å gjøre sin kvinne ellevill og fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavt selvbilde? Skrevet 4. juni 2004 #7 Del Skrevet 4. juni 2004 Da jeg var i lag med samboern var han totalt uttrykksløs i sengen. Han ga ingen respons på det jeg gjorde, samme hva. Det hele har resultert i nå (etter bruddet) at jeg nå har endt opp på et nokså lavt seksuelt selvbilde. (Hvordan skal jeg komme ut av det?) Har ikke vært slik før, tror jeg.. Jeg forsøkte å ri, gni meg inntil osv. men han bare klaget på at det gjør vondt (!) slik at jeg følte at alt jeg gjorde var veldig feil. Da jeg leste innleggene her, fikk det meg til å tenke at faktisk, så har jeg fått et lavere selvbilde av hva jeg kan seksuelt etter å ha vært sammen med Mr. cold in bed. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #8 Del Skrevet 5. juni 2004 Da jeg var i lag med samboern var han totalt uttrykksløs i sengen. Han ga ingen respons på det jeg gjorde, samme hva. Det hele har resultert i nå (etter bruddet) at jeg nå har endt opp på et nokså lavt seksuelt selvbilde. (Hvordan skal jeg komme ut av det?) Har ikke vært slik før, tror jeg.. Jeg forsøkte å ri, gni meg inntil osv. men han bare klaget på at det gjør vondt (!) slik at jeg følte at alt jeg gjorde var veldig feil. Da jeg leste innleggene her, fikk det meg til å tenke at faktisk, så har jeg fått et lavere selvbilde av hva jeg kan seksuelt etter å ha vært sammen med Mr. cold in bed. :cry: Same too mee....Fikk aldri høre noe respons! Jeg måtte spørre hele tiden.."liker du det".. Ect.. Jeg følte meg som et dass når jeg ridde.. Han likte det tror jeg, men uttrykte det ALDRI!! Sa aldri så mye som " du er god" " du er deilig"... Fantaserer ofte om å ride.. men, det blir bare med fantasien. Jeg trenger virkelig myyyyeeee som "lapper sammen sakene"... : :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå