Thomasine Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 Hvis jeg ikke tar helt feil er 6.juni Sveriges nasjonal dag, ikke sant?! Men syntes jeg hørte på radioen forrige dagen at dagen har en eller annen slags jubileum i år ( ...var det 90 år... ) - var det revolusjon et eller annet sted, eller no'...??!! :klø: Det finnes kalendre for det meste, finnes det - på nettet, en kalender for historiske begivenheter, kanskje??!! Noen som vet?! :)
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Det stemmer i allefall at det er Sveriges nasjonaldag, om det har noen annen betydning er jeg faktisk ikke sikker på, men det kan du finne ut her eller her.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 60 år siden D-dagen, den 6 juni i år. *vifte bittelitt med pekefinger*
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 http://www.worldwar2history.info/D-Day/
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 60 år siden D-dagen, den 6 juni i år. *vifte bittelitt med pekefinger* Ah, selvsagt!
Thomasine Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2004 Takk for svar, begge to! Den ene linken, Arkana, har herved fått plass blant mine favoritter... :-)
Gjest GreenSky Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 Den 7. juni neste år er det i alle fall 100 år siden unionsoppløsningen fra Sverige. Kan det ha vært det du hørte på radio?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå