Gjest Nanne70 Skrevet 23. mars 2014 #41 Skrevet 23. mars 2014 (endret) Gode eksempler. Der ser du hva jeg mener. Hun ser definitivt ikke bra ut i smale jeans. Anonymous poster hash: 72f69...d92 Det er fortsatt bare en smaks/meningsforskjell, jeg synes hun ser best ut i smale og flare, og ikke så bra i bootcutjeansene. Endret 23. mars 2014 av Nanne70
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #42 Skrevet 23. mars 2014 Uenig. Hun ser best ut i de smale, sorte Absolutt ikke. Hun ser ut som en krone-is, godt stappa, rumpa ser svær ut og hele kroppen ser ganske mye feitere ut. Hoftene ser mye større ut enn når silhuetten er balansert med litt sleng. Det hadde kommet enda tydeligere frem om hun ikke hadde på seg hæler. Heller ikke enig i at den store slengbuksa er det beste for henne. Anonymous poster hash: 72f69...d92 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #43 Skrevet 23. mars 2014 Det er fortsatt bare en smaks/meningsforskjell, jeg synes hun ser best ut i smale og flare, og ikke så bra i bootcutjeansene. Nei, det handler om å kle seg så man ikke ser bælfeit ut. Jeg trodde det var målet for litt feite kvinner? Anonymous poster hash: 72f69...d92
Nordis Skrevet 23. mars 2014 #44 Skrevet 23. mars 2014 Absolutt ikke. Hun ser ut som en krone-is, godt stappa, rumpa ser svær ut og hele kroppen ser ganske mye feitere ut. Hoftene ser mye større ut enn når silhuetten er balansert med litt sleng. Det hadde kommet enda tydeligere frem om hun ikke hadde på seg hæler. Heller ikke enig i at den store slengbuksa er det beste for henne. Anonymous poster hash: 72f69...d92 Nå ser man vel uansett at dama har hofter i alle buksene, også de med sleng/boot cut. Gjør det så mye at hun har litt brede hofter da? Smaken er som baken, skjønner jeg. Hadde jeg hatt hennes kropp hadde jeg valgt de sorte. Buksene var rett og slett finere enn de andre. Og hun så bra ut i dem. Fint med høye heler til også. 8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #45 Skrevet 23. mars 2014 Nå ser man vel uansett at dama har hofter i alle buksene, også de med sleng/boot cut. Gjør det så mye at hun har litt brede hofter da? Smaken er som baken, skjønner jeg. Hadde jeg hatt hennes kropp hadde jeg valgt de sorte. Buksene var rett og slett finere enn de andre. Og hun så bra ut i dem. Fint med høye heler til også. Nei, men hun ser altså mye, mye feitere ut i smale jeans enn i de andre. Jeg snakker altså kun om silhuetten hennes, ikke om hva som er mote akkurat nå. Anonymous poster hash: 72f69...d92 1
Gjest Whitestripes Skrevet 23. mars 2014 #46 Skrevet 23. mars 2014 Nei, men hun ser altså mye, mye feitere ut i smale jeans enn i de andre. Jeg snakker altså kun om silhuetten hennes, ikke om hva som er mote akkurat nå. Anonymous poster hash: 72f69...d92 Helt uenig med deg! Jeg synes hun så rundere ut i både bootcut og sleng enn i slimfit/skinny. 10
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #47 Skrevet 23. mars 2014 Helt uenig med deg! Jeg synes hun så rundere ut i både bootcut og sleng enn i slimfit/skinny. Dette er åpenbart en motesak, skjønner jeg. Jaja. Jeg bryr meg ikke så veldig, men jeg ser så altfor mange jenter som bruker skinny jeans uten at det kler dem. Det er ikke mange kiloene man skal ha ekstra for at skinny jeans får en til å se feit ut. Især bakfra! Grøsser av alle jentene som ser feite ut (uten å egentlig være) i denne modellen. Anonymous poster hash: 72f69...d92 1
Chilinøtta Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #48 Skrevet 23. mars 2014 Ja for feite jenter er virkelig noe å grøsse av.... 9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #49 Skrevet 23. mars 2014 Ja for feite jenter er virkelig noe å grøsse av.... Kanskje prøve å lese hva jeg skriver?Grøsser av alle jentene som ser feite ut (uten å egentlig være) i denne modellen. Jeg grøsser altså over at de har valgt en modell som får dem til å se feite ut når de egentlig ikke er det. Anonymous poster hash: 72f69...d92
Gjest Nanne70 Skrevet 23. mars 2014 #50 Skrevet 23. mars 2014 Nei, det handler om å kle seg så man ikke ser bælfeit ut. Jeg trodde det var målet for litt feite kvinner? Anonymous poster hash: 72f69...d92 Nå må du holde opp, det er ikke sånn at alle som bruker mer enn str small er feite - selv om det er en ustrakt oppfatning blant enkelte her på KG. Hun er jo ikke feit, hun er 178 høy og bruker str 44-46 i klær, og hun er ikke formløs og valkete med diger mage. Stor, ja, men ikke feit. Du er ganske snever i oppfatningene dine hvis du tror at alle kvinner som er større enn "idealet" kun kler seg med et mål om å se tynnere ut. Mange ønsker å ha det gøy med mote og trender, og det er faktisk ikke forbeholdt bare de som er tynne og slanke.
Gjest Nanne70 Skrevet 23. mars 2014 #51 Skrevet 23. mars 2014 Dette er åpenbart en motesak, skjønner jeg. Jaja. Jeg bryr meg ikke så veldig, men jeg ser så altfor mange jenter som bruker skinny jeans uten at det kler dem. Det er ikke mange kiloene man skal ha ekstra for at skinny jeans får en til å se feit ut. Især bakfra! Grøsser av alle jentene som ser feite ut (uten å egentlig være) i denne modellen. Anonymous poster hash: 72f69...d92 Det er ikke en motesak, det er en smakssak. Kan du vise meg noen som ser bra ut i bootcut?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #52 Skrevet 23. mars 2014 Nå må du holde opp, det er ikke sånn at alle som bruker mer enn str small er feite - selv om det er en ustrakt oppfatning blant enkelte her på KG. Hun er jo ikke feit, hun er 178 høy og bruker str 44-46 i klær, og hun er ikke formløs og valkete med diger mage. Stor, ja, men ikke feit. Du er ganske snever i oppfatningene dine hvis du tror at alle kvinner som er større enn "idealet" kun kler seg med et mål om å se tynnere ut. Mange ønsker å ha det gøy med mote og trender, og det er faktisk ikke forbeholdt bare de som er tynne og slanke. Det er bare så trist at de som kle bort noen kilo og få en fin figur heller velger å kle seg slik at de ser uproporsjonerte ut, iallfall når de i utgangspunktet ikke er det. TS, for eksempel, burde ikke velge skinny jeans. Hennes kropp kler ikke modellen. Hun vil se fem kilo feitere ut enn hva hun er i den modellen kontra en litt mer kledelig en. Muffintopp og stappa pølse-form er ikke fint for oss ikke-anorektiske damer. Anonymous poster hash: 72f69...d92 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #53 Skrevet 23. mars 2014 Det er ikke en motesak, det er en smakssak. Kan du vise meg noen som ser bra ut i bootcut? Man ser balansert ut, det er det som er poenget. Dette er tydeligvis en motesak. Dere nekter å innse at de trange dongeribuksene ikke flatterer en gjennomsnittlig kvinnekropp. Anonymous poster hash: 72f69...d92 2
Chilinøtta Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #54 Skrevet 23. mars 2014 Syns du hadde fint timeglass figur i den buksa du har på deg på bilde,flott kropp du burde være stolt av Takk, utrolig hyggelig sagt av deg! Nå var det ikke meg du siterte, men jeg svarer likevel. Jeg har kjempegode erfaringer med superflex fra bikbok. Har nettop måttet kaste mitt første par da, den var slitt hull i noen plasser etter å ha vært brukt nesten hver dag i åtte måneder... Og for 500 kr synes jeg det er helt ok. Jeg har prøvd mange andre superflexbukser, men disse er de eneste jeg har vært fornøyd med, og som ikke mister fasongen Skal definitivt teste den ut Hvordan er egentlig stoffet? Tykt/tynt?
Gjest Nanne70 Skrevet 23. mars 2014 #55 Skrevet 23. mars 2014 Det er bare så trist at de som kle bort noen kilo og få en fin figur heller velger å kle seg slik at de ser uproporsjonerte ut, iallfall når de i utgangspunktet ikke er det. TS, for eksempel, burde ikke velge skinny jeans. Hennes kropp kler ikke modellen. Hun vil se fem kilo feitere ut enn hva hun er i den modellen kontra en litt mer kledelig en. Muffintopp og stappa pølse-form er ikke fint for oss ikke-anorektiske damer. Anonymous poster hash: 72f69...d92 Du mener ikke for alvor at TS har noen kilo hun behøver å kle bort? Selv om du ikke synes at hun kler smale jeans, så er det mange andre som synes hun ser fin ut i dem, meg selv inkludert. Jeg utfordrer deg nok en gang til å vise meg noen som ser bra ut i bootcut. Angående muffintopp, så kan det oppstå med hvilke som helst buksemodeller, det handler om feil livvidde og -høyde på buksa. Det er jo synd at du synes det er synd med alle som ikke kler seg slik du synes de burde for å få en fin figur, men nå er som sagt ikke det førsteprioritet for alle. Hvis jeg kun skulle ha kledd meg med det for øyet å skjule de ekstra kiloene mine og se slankere ut, så hadde jeg hatt verdens kjedeligste garderobe. Selv om jeg bryter mange av stilreglene dine, får jeg merkelig nok ofte høre at jeg alltid er så velkledd, så alle er nok ikke enige med deg. Jeg synes det er mye viktigere at folk får kle seg i det som får dem til å føle seg vel, i stedet for hva andre synes de burde gå med.
Chilinøtta Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #56 Skrevet 23. mars 2014 Det er bare så trist at de som kle bort noen kilo og få en fin figur heller velger å kle seg slik at de ser uproporsjonerte ut, iallfall når de i utgangspunktet ikke er det. TS, for eksempel, burde ikke velge skinny jeans. Hennes kropp kler ikke modellen. Hun vil se fem kilo feitere ut enn hva hun er i den modellen kontra en litt mer kledelig en. Muffintopp og stappa pølse-form er ikke fint for oss ikke-anorektiske damer. Anonymous poster hash: 72f69...d92 Jeg synes jeg kler skinny jeans bra, og at det framhever formene mine på en flott måte. Målet mitt er ikke å prøve å se ut som en strek. Så har det også mye å si hvilken overdel man velger å bruke til. Jeg er ei slank jente (med former) som ofte får høre at jeg er slank av andre. Jeg bruker mellom størrelse S og M (36 og 38) i klær. Muffintopp kan man få i alle bukser, det handler ikke om skinnyjeans. Det handler om at den er for smal rundt mageregionen. Jeg har slitt med muffineffekten i alle mulige bukser, også bootcut-modeller. 3
Fantomina Skrevet 23. mars 2014 #57 Skrevet 23. mars 2014 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina
Mrs.Smith Skrevet 23. mars 2014 #58 Skrevet 23. mars 2014 Mardou&dean sine jeans er veldig fine og gode på. Ellers vil jeg anbefale deg å prøve Diesel skinzee ( tror det skrives sånn). 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #59 Skrevet 23. mars 2014 Trinny og Susannah (er det ikke det de heter da?) maser veldig om at jenter med denne fasongen (jenta over, ikke TS) bør bruke bootcut. Anonymous poster hash: 704c0...e4d 1
Nordis Skrevet 23. mars 2014 #60 Skrevet 23. mars 2014 Trinny og Susannah (er det ikke det de heter da?) maser veldig om at jenter med denne fasongen (jenta over, ikke TS) bør bruke bootcut. Anonymous poster hash: 704c0...e4d Vel.. Trinny og Susanna er ikke guder. Boot cut er ikke fint, samme hva de damene sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå