Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann sist sommer som jeg ble stormende forelsket i, noe jeg ikke hadde vært på mange år. Mine følelser kom veldig fort og han avsluttet etterhvert, mente det ikke var bra å møtes fordi han ikke ville ha noe forhold.

Endte i en skikkelig kjærlighetssorg for min del. Nå går det bedre og føler meg endelig meg selv igjen..

Nå har han tatt initiativ til å møtes igjen. Har ikke sett han på 5 måneder..

Ønsker egentlig at vi kan være venner men vet ikke om jeg er klar..

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 542ae...d9e
Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg hadde hvert fall ikke møtt han før jeg hadde fått avklart hva det er han ønsker å oppnå ved å treffes igjen. Mest sannsynlig ender det opp med tårer for din del.

• Liker 3
Skrevet

Vet han om dine følelser for ham? Hvis ikke, ville jeg nok fortalt ham hvordan det ligger ann og at du ikke vet om du har lyst til å oppleve det samme igjen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel ute etter et ligg da?

Rart at du vurderer å utsette deg for det samme igjen, lærte du ingenting sist? Du sa jo at det endte i en skikkelig kjærlighetssorg, og at du nå 5 mnd senere endelig føler deg bedre igjen. Jeg ville tatt det som en test på å klare å si nei jeg.

Ellers får du iallfall som andre her sier spørre han om noe har endret seg siden sist (altså om han nå er klar for et forhold). Ikke det at jeg hadde klart å stole på det da, han kan jo være en av de som sier det du vil høre for å få det som han vil, og så trekker han seg etterpå.

Nei, her ville jeg holdt hodet kaldt altså, og tenkt med fornuft fremfor urasjonelle følelser.

Anonymous poster hash: 606f6...43a
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vil nok knulle på deg...enstund...så dra videre til neste igjen

Anonymous poster hash: f6d2f...796

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel ute etter et ligg da?

Rart at du vurderer å utsette deg for det samme igjen, lærte du ingenting sist? Du sa jo at det endte i en skikkelig kjærlighetssorg, og at du nå 5 mnd senere endelig føler deg bedre igjen. Jeg ville tatt det som en test på å klare å si nei jeg.

Ellers får du iallfall som andre her sier spørre han om noe har endret seg siden sist (altså om han nå er klar for et forhold). Ikke det at jeg hadde klart å stole på det da, han kan jo være en av de som sier det du vil høre for å få det som han vil, og så trekker han seg etterpå.

Nei, her ville jeg holdt hodet kaldt altså, og tenkt med fornuft fremfor urasjonelle følelser.

Anonymous poster hash: 606f6...43a

Dette. Ligg unna.

Anonymous poster hash: ed79b...432

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...