AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Hei! Trenger litt hjelp. Jeg har vært i over en uke nå (influensa). I dag er jeg hjemme med mitt barn på 4 år. Orker ingenting, ble vekket av ham kl.7, og han ville selvfølgelig leke og finne på ting. Han vet at mamma er syk, men tror ikke han skjønner det helt. Faren er bortreist med jobben, har ingen familie i nærheten. Hva ville dere ha gjort? Det er fortsatt mange timer igjen av søndagen...Anonymous poster hash: c9527...0b6
Rararara Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Jeg tydde til film/ tv sist jeg hadde omgangssyke hjemme alene med ungene.. Og bading på badet med masse leker oppi, så jeg kunne ligge på badegulvet imens og hvile. Har du noen du kan ringe som kan ta med barnet ut en time kanskje? Kanskje kan du gi ham oppgaver? Bygg noe, tegn noe, perl noe? Klipp ut munner og øyne fra ukeblad og tegn/lag morsomme ansikter? Dette går over, men kjipt mens det står på! God bedring!
Gjest Trøffel Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Dere kan tegne, pusle puslespill, lese bøker, perle og leke med modelleire sammen. Det krever bare at du orker å sitte rolig. Forklar igjen at du er syk, og at han i perioder må leke alene. Har dere noen naboer med jevnaldrende barn? Om du ringer og forklarer at du er syk så får han sikkert dra på playdate i en time eller to. Så kan du be tilbake på playdate neste helg når du er frisk.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Har ikke ungen fantasi til å finne på noen ting? Anonymous poster hash: 7d153...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå