Julieacula Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har en blanding av norsk og afro hår, som har resultert i bittesmå korketrekkere. Håret mitt blir sjelden fett og om det blir, så kan man heller ikke se det. Jeg har blitt utrolig lat når det gjelder strittetang og orker heller ikke å vaske håret hver dag for at korketrekkerne skal se fine ut da det verken er nødvendig eller sunt for håret. Dette resulterer jo selvfølgelig i at jeg alltid ser grusom ut på håret! Jeg brukte antiperm da jeg var mindre, men det er ganske upraktisk når en farger håret så mye som jeg gjør. Det jeg da lurer på er om noen av dere har noen tips? Noen som har erfaring med Überliss, Brazillian Blowout eller lignende? Har hørt mye negativt om BB og vil jo selvfølgelig ikke skade håret mer enn det er fra før! Tar gjerne imot andre tips også. Og eventuelt om dere vet om forhandlere i Bergen som leverer slikt til salonger, da jeg bare kan bestille gjennom min far som er frisør og få han til å fikse det i stedet for å måtte punge ut med tusenvis i året! Tar gjerne imot tips om hvordan man holder lokkene pene i mer enn 10 minutter også. Nå ser jeg at jeg har skrevet utrolig masse, men håper noen med litt erfaring kan ta seg tid til å hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå