AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Hei, Jeg mottar arbeidsavklaringspenger og må derfor sende inn meldekort hver 14. dag. Jeg gjør dette elektronisk. Igår var den tjenesten nede, der sto det at man kan sende inn meldekort fra kl. 7 søndag og at utbetaling vil skje son normalt. Hos meg betyr "normalt" mandag ettermiddag. Mitt spørsmål: er det noen som har sendt inn meldekortet søndag og fikk pengene mandag ettermiddag? Jeg spør for jeg trenger virkelig pengene i morgen. Om jeg ikke får penger i morgen må jeg spørre venner og familie om lån allerede i dag. Så mye haster det. Så please del erfaringer! Takk!Anonymous poster hash: d0333...d22
Polly Ester Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Det er nesten to år siden jeg fikk dagpenger sist, men jeg husker at jeg fikk penger mandag ettermiddag hvis jeg sendte inn på søndag. Sønnen min har AAP, men han fikk ofte ikke penger før på tirsdag. Selv om han sendte på lørdag.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Jeg sender inn på søndag, men har aldri fått pengene inne før tirsdag - onsdag.. Anonymous poster hash: edc10...f9c
Gjest Funky Punk Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Jeg sender alltid meldekort på søndager og får utbetalingen mandag ettermiddag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå