AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Jeg vært single så lenge nå at jeg har begynte å lure på hva som er verst: å være single og ensom, eller være i et forhold med noen man ikke er interessert i? Har tenkt noen ganger på å bare gå inn et forhold å se om jeg kan gjøre noe med denne ensomheten jeg går å bærer på. Kanskje jeg kan bli betatt av den personen jeg går inn i et forhold med? Det virker som jeg er dømt til å være single og ensom. Anonymous poster hash: 724c1...927
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Du blir mer ensom i et dårlig forhold. Jeg lover! Anonymous poster hash: 12be8...f78 21
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Ikke gå inn i et forhold med noen du ikke er glad i. Jeg har prøvd å date 2 menn det siste året, men klarte aldri få noen følelser for dem. De irriterte meg bare. Sexen var dårlig. Det var et ork å finne på ting med de. Om jeg skulle blitt sammen med og evt giftet meg med noen av disse hadde det blitt et helvete. Da er det bedre å være singel! Trenger ikke være ensom, har du ikke venner? Anonymous poster hash: 0178e...840 6
Gjest rådyr Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Singel er ikke synonymt med ensom. Gjør noe for å komme ut av ensomheten i stedet. Kanskje du da også treffer en flott fyr i tillegg. 6
Chien Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Det er fult mulig å være singel uten å være ensom, og det er veldig vanlig å være ensom i et forhold med en mann man ikke føler kjærlighet til. Jeg hadde definitivt heller vært singel, ja. Lett for meg å si nå som jeg er i et forhold med en jeg er interessert i, men har tidligere valgt å heller bli singel fordi jeg ikke følte tilstrekkelige romantiske følelser for den jeg var sammen med. 4
Thorn Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 For meg er det bedre å være singel og heller ta ensomheten når den innimellom sniker seg på. Det er uaktuelt å bli sammen med noen jeg ikke er interessert i, da vil jeg heller være alene. Men jeg vet mange gjør det, og jeg ble faktisk anbefalt det nå nylig av en jeg hadde noe på gang med for et par år siden. Jeg fortalte ham at jeg vurderte å flytte et stykke unna for å få billigere bolig, og fikk til svar at jeg måtte finne meg en mann så jeg kunne kjøpe her. Var ikke så nøye om jeg var interessert, mente han, det praktiske ved å være to på lånet var viktigere... Nei takk. 2
iev Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 at noen faktisk velger å være sammen med en de ikke er interessert i, syntes jeg er skremmende.... nei, mye bedre å være singel da syntes jeg :-) 2
pinar Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Heller singel, enn å være i et forhold med en jeg egentlig ikke vil være i et forhold med. Da vet jeg at jeg bare vil finne masse ting med han som irriterer meg, og det vil ikke bli noen god stemning over tid. 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Ingenting er bedre en det og være singel det er alt jeg har og si.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Jeg vært single så lenge nå at jeg har begynte å lure på hva som er verst: å være single og ensom, eller være i et forhold med noen man ikke er interessert i? Har tenkt noen ganger på å bare gå inn et forhold å se om jeg kan gjøre noe med denne ensomheten jeg går å bærer på. Kanskje jeg kan bli betatt av den personen jeg går inn i et forhold med? Det virker som jeg er dømt til å være single og ensom. Anonymous poster hash: 724c1...927 Det "riktige" svaret er jo å være singel, men det er jo ganske mange som er i kjærlighetsløse forhold. Det er jo egentlig det samme så synes ikke spørsmålet ditt er så dumt som det virker som, uten at jeg tror det å være sammen i en man ikke er interessert i er en god ide. Men hva vet jeg, har vel aldri hatt en kjæreste og er 26 år. Så føler meg som dømt til evig singel jeg også. Anonymous poster hash: 4f8e4...430
celinus Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 Jeg gikk inn i et slikt forhold for en del år siden, og vi var sammen i fire år. De tre første årene var helt ok, men det siste var ikke bra... Nå har jeg vært singel i tre år, og nekter å gjøre det samme en gang til Det er bare tull å være sammen med en man i utgangspunktet ikke liker noe spesielt. For begges skyld.Men for all del, det kan sikkert funke for noen:)
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #12 Skrevet 25. mars 2014 Kjenner mange ensomme single, og de som påstår det er bedre å være single enn "ensom" i et forhold vet nok ikke helt hva de ønsker seg. Nei, man er kanskje ikke i et optimalt forhold og kunne kanske hatt det bedre med en partner som passet for seg, men man vet jo i det minste at man er i stand til å treffe en partner og leve sammen med vedkommende, hvilket er mer enn man kan si om mange av de ensomme og single. Anonymous poster hash: bd20f...198
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2014 #13 Skrevet 25. mars 2014 eller å være i forhold med noen man ikke er interssert i? Er man i forhold med noen man ikke er interessert i, så kan man vel bare ha det så godt????
Gjest Svampebob1 Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 Er det noe man kan kalle et forhold da, egentlig? Nei, da er det bedre å være singel og ensom. Man tilpasser seg dersom man er singel lenge nok. Singelliv må ikke være ensbetydende med ensomhet, men kan være det til man lærer seg til å mestre det å være singel.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #15 Skrevet 25. mars 2014 Er det noe man kan kalle et forhold da, egentlig? Nei, da er det bedre å være singel og ensom. Man tilpasser seg dersom man er singel lenge nok. Singelliv må ikke være ensbetydende med ensomhet, men kan være det til man lærer seg til å mestre det å være singel. Det er nok langt fra optimalt å være i et forhold der man egentlig ikke fungerer så godt sammen, men det er nok langt bedre enn å være evig singel og ensom, da man i det minste vet at man greier å finne seg partnere. Anonymous poster hash: bd20f...198
PanLi Skrevet 25. mars 2014 #16 Skrevet 25. mars 2014 Jeg vært single så lenge nå at jeg har begynte å lure på hva som er verst: å være single og ensom, eller være i et forhold med noen man ikke er interessert i? Har tenkt noen ganger på å bare gå inn et forhold å se om jeg kan gjøre noe med denne ensomheten jeg går å bærer på. Kanskje jeg kan bli betatt av den personen jeg går inn i et forhold med? Det virker som jeg er dømt til å være single og ensom. Anonymous poster hash: 724c1...927 Gå inn i et forhold med noen fordi du liker å være sammen med og tilbringe tid med akkurat denne personen - og ikke fordi du ikke vil være alene! Føler du deg ensom som singel, ring en venn du har det morsomt sammen med og heng med ham/henne, eller finn deg en kort flørt isteden!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #17 Skrevet 25. mars 2014 Det er verst å føle seg ensom i forholdet. De aller fleste bryter vel ut av forhold med en de ikke er interessert i. Anonymous poster hash: 826b7...b84
Meline37 Skrevet 25. mars 2014 #18 Skrevet 25. mars 2014 Man føler seg mer ensom i et forhold en ikke vil være i.... Da er det bedre å være singel
Medusa13 Skrevet 26. mars 2014 #19 Skrevet 26. mars 2014 Å være i et forhold med noen man ikke er interessert i
Nowayback Skrevet 26. mars 2014 #20 Skrevet 26. mars 2014 Du blir mer ensom i et dårlig forhold. Jeg lover! Anonymous poster hash: 12be8...f78 Tull og tøys. Jeg har prøvd begge deler. Å være ensom og single er mye verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå