AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har bestemt meg for å begynne og studere igjen til høsten,og da må jeg flytte. Samboer ønsker ikke å være med,og jeg vet ikke om han muligens kanskje kommer etter,men det er i hvert fall ikke det som er planen. Jeg er ganske nervøs siden vi har bodd sammen endel år,og det blir tøft.Men vi er begge voksne,over 30 og har vært sammen ganske lenge. Er jo selvsagt redd for at vi skal skli fra hverandre,men jeg tenker at vi nesten bare må prøve. Andre som har gjort noe lignende?Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 9323f...816
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Hvordan det vil ende avhenger av flere faktorer, som bla. hvor sterkt forholdet deres er, hvor lenge du må være borte, hvor langt unna denne byen er og tusen andre ting. Jeg kjenner flere som har gjort dette, og da har det endt i brudd. Er for mange en fot ut av forholdet. 1
Ruby_Tuesday Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har vært i samme situasjon. Holdt på å flytte til Nordland for å ta en master, men kom heldigvis inn her jeg bor, så slapp å flytte dit. (Men hadde uten tvil flyttet dersom jeg var nødt). Dro på utveksling i tillegg. Samboeren min skjønte at det var noe jeg ville, selv om han syntes det var kjipt. Forholdet ble faktisk sterkere.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Ts her. Ja,dette er noe jeg virkelig vil,og avstanden vil bli stor dessverre. Har egentlig satt det på vent altfor lenge nå,og det er viktig for meg å virkeliggjøre det og ikke bare gå og tenke på det resten av livet. Anonymous poster hash: 9323f...816
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Jeg bodde fra samboer i 2 år, 5 timer unna hverandre. Veldig tungt i starten, men blir bare lettere og lettere etterhvert, man blir vandt til å være fra hverandre. Tiden man får sammen igjen er mye mer kvalitet Anonymous poster hash: 8ad60...96c
Gjest Haaploes Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Klarer dere det, så klarer dere alt! Kommunikasjon, tillit og tålmodighet er nøkkelordene.
LilleLola Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Jeg flyttet fra samboeren og til andre siden av landet for å studere. Vi hadde da vært sammen i 2 år, samboere i 1 1/2 år. Men forholdet våres hadde dabbet litt av før jeg flyttet, og elendig kommunikasjon pluss alt for mange fristelser gjorde at det ble slutt etter 6 måneder. Hvis du virkelig vil satse på forholdet må dere passe på å ha god kommunikasjon, ringe eller skype hver dag, og besøke hverandre ofte. Og ikke falle for fristende medstudenter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå