AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Ble som lyn fra klar himmel i dag invitert med ut på date av en jeg ikke kjenner, men som jeg bor på samme sted som. Har vært singel i 3 mnd, men er litt usikker egentlig. Usikker på om jeg er klar for noe og usikker på han. Jeg klarer ikke sette fingeren på hva det er med han jeg ikke heeelt liker, men nå kjenner jeg han ikke så godt heller. (føler meg i alle fall ikke tiltrukket av han enda selv om vi kommer godt overens og han er veldig snill). Tenker jeg skal gi han en sjanse og har derfor takket ja til date. Blir middagsdate da. Men jeg vil bare ikke føle meg så usikker som jeg gjør nå. Pleier ikke være sånn. Kan ha noe med at jeg ikke vet om jeg er klar for noe nytt helt enda. Noen tips? Anonymous poster hash: 8a338...33d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Å gå på date når man ikke føler seg tiltrukket er faen meg så hjernedødt som du får det. Anonymous poster hash: 96e83...319
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Å gå på date når man ikke føler seg tiltrukket er faen meg så hjernedødt som du får det. Anonymous poster hash: 96e83...319 Var ikke tiltrukket av eksen da vi dro på date første gang, men ble da et forhold ut av det da Anonymous poster hash: 8a338...33d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Var ikke tiltrukket av eksen da vi dro på date første gang, men ble da et forhold ut av det da Anonymous poster hash: 8a338...33d Og mye god sex? Da er du vel det fine unntaket fra regelen. Anonymous poster hash: 96e83...319
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Og mye god sex? Da er du vel det fine unntaket fra regelen. Anonymous poster hash: 96e83...319 Hva har sexlivet til meg og eksen med å gjøre om tips til daten jeg skal på nå da? Om du er utrolig nysgjerrig på mitt sexliv så ja, vi hadde god sex etterhvert, men siden jeg hadde blitt voldtatt 3 mnd før så tok det litt tid. Noe mer du vil vite om sexlivet til meg og eksen? Anonymous poster hash: 8a338...33d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Hva har sexlivet til meg og eksen med å gjøre om tips til daten jeg skal på nå da? Om du er utrolig nysgjerrig på mitt sexliv så ja, vi hadde god sex etterhvert, men siden jeg hadde blitt voldtatt 3 mnd før så tok det litt tid. Noe mer du vil vite om sexlivet til meg og eksen? Anonymous poster hash: 8a338...33d Du trenger ikke komme med en personlig lidelseshistorie, slapp av nå da. Fakta er at man sjelden får et godt sexliv eller noe bra forhold med noen man må fremtvinge å være tiltrukket av. Kan for så vidt skjønne at det var trygt for deg å bli sammen med en du ikke tente på umiddelbart mtp at du hadde blitt voldtatt. Anonymous poster hash: 96e83...319
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Du trenger ikke komme med en personlig lidelseshistorie, slapp av nå da. Fakta er at man sjelden får et godt sexliv eller noe bra forhold med noen man må fremtvinge å være tiltrukket av. Kan for så vidt skjønne at det var trygt for deg å bli sammen med en du ikke tente på umiddelbart mtp at du hadde blitt voldtatt. Anonymous poster hash: 96e83...319 Jeg er ikke den type jente som blir kåt av å se en random person. Eller en mann generelt. Blir ikke tiltrukket av noen helt uten grunn. Har derfor ingenting for meg å si når jeg skal møte en person uansett. Kan være at jeg rett og slett ikke er overfladisk og tiltrekker meg ikke uansett hvor bra utseendet en person har. Så bare plis ikke legg ord i munnen på meg ved å si slikt som du sa til slutt her. Synes det er frekt av deg. Var du som spurte om sexlivet mitt og om du da ikke tåler svaret du får, så trenger du ikke spørre vet du. Var det noe mer om sexlivet til meg og eksen nå da? Eller har du snart tenkt å faktisk svare på det jeg spurte om? Anonymous poster hash: 8a338...33d 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Jeg er ikke den type jente som blir kåt av å se en random person. Eller en mann generelt. Blir ikke tiltrukket av noen helt uten grunn. Har derfor ingenting for meg å si når jeg skal møte en person uansett. Kan være at jeg rett og slett ikke er overfladisk og tiltrekker meg ikke uansett hvor bra utseendet en person har. Så bare plis ikke legg ord i munnen på meg ved å si slikt som du sa til slutt her. Synes det er frekt av deg. Var du som spurte om sexlivet mitt og om du da ikke tåler svaret du får, så trenger du ikke spørre vet du. Var det noe mer om sexlivet til meg og eksen nå da? Eller har du snart tenkt å faktisk svare på det jeg spurte om? Anonymous poster hash: 8a338...33d Hva er det du spør om da? Anonymous poster hash: 96e83...319
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 Hva er det du spør om da? Anonymous poster hash: 96e83...319 tips til første date. det kom vel frem ganske klart. Anonymous poster hash: 8a338...33d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #10 Skrevet 23. mars 2014 tips til første date. det kom vel frem ganske klart. Anonymous poster hash: 8a338...33d Ville avlyst den og ventet til jeg traff noen jeg faktisk ville treffe. Helt ærlig. Anonymous poster hash: 96e83...319
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #11 Skrevet 23. mars 2014 Ville avlyst den og ventet til jeg traff noen jeg faktisk ville treffe. Helt ærlig. Anonymous poster hash: 96e83...319 Hadde jeg ikke ville møtt han så hadde jeg ikke sagt ja. Kan du være så snill å slutte med denne avsporinga di nå? Det er ganske slitsomt. Anonymous poster hash: 8a338...33d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #12 Skrevet 23. mars 2014 Hadde jeg ikke ville møtt han så hadde jeg ikke sagt ja. Kan du være så snill å slutte med denne avsporinga di nå? Det er ganske slitsomt. Anonymous poster hash: 8a338...33d Sier bare at du må følge magefølelsen, den stemmer stort sett alltid. Anonymous poster hash: 96e83...319
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #13 Skrevet 23. mars 2014 Sier bare at du må følge magefølelsen, den stemmer stort sett alltid. Anonymous poster hash: 96e83...319 Jeg skjønner ikke hva du får ut av å skrive i en tråd når du ikke svarer på spørsmålet jeg stiller engang. Jeg fulgte magefølelsen da jeg sa ja til daten. Aksepter det nå og heller gi gode råd til første date. Er det greit? Ja, du dytter tråden min slik at noen andre kan komme med tips her, men er litt slitsomt som sagt at du ikke engang svarer på det jeg spør om -TS Anonymous poster hash: 8a338...33d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #14 Skrevet 23. mars 2014 Slapp av og kos deg! Beste tipset jeg kommer på hvertfall og lykke til, ikke alltid man er tiltrukket av en fyr man skal på første date med, men som likevel viser seg å være helt super! Har skjedd med meg flere ganger Anonymous poster hash: 0d051...ea5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #15 Skrevet 23. mars 2014 Slapp av og kos deg! Beste tipset jeg kommer på hvertfall og lykke til, ikke alltid man er tiltrukket av en fyr man skal på første date med, men som likevel viser seg å være helt super! Har skjedd med meg flere ganger Anonymous poster hash: 0d051...ea5 Takk for råd. Hilsen tsAnonymous poster hash: 8a338...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå