NovaFlare Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 (endret) Jeg har ikke grønne fingre, men jeg har vannet som anvist på alle mine planter/blomster opp igjennom årene. Men på de tre siste plantene mine (deriblant en sånn multi-orkide med masse blomster på) har jeg fått lus og det er SÅÅÅ disgusting at jeg bare pælma de ut, og har egentlig fått skrekken for å ta inn noe ekte ever again.... På den siste tror jeg rett og slett at jeg hadde det for varmt i stua.. Men uansett... Finnes det planter som sjelden får lus? Blomster? Jeg har HELT angst for kryp !! Endret 23. mars 2014 av NovaFlare
Zzyzx Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Det har jeg faktisk aldri noensinne vært borti på inneplanter. Kaskje du hadde uflaks med de siste plantene og at de hadde lus allerede før du fikk dem i hus? Hvor skulle de ellers kommet fra?
Minya Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har to aloe veraer som er nesten tre år gamle. De har aldri hatt lus. Og de står på kjøkkenet hvor det er gjennomsnittlig 23 grader hele året. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå