Gjest Winza Skrevet 23. mars 2014 #21 Skrevet 23. mars 2014 (endret) Hmmm 0_o Altså å føde i vann er cool, men med mann og BARNA? Hmmmmm Nå har jeg fått tilbake matlysta ihvertfall, får bare tenke at dette sikkert har skjedd mange ganger uansett hvor nasty det er, men klarer ikke å drikke eller spise noe rødt på en stund hehe:) Ha la akkurat merke til at navnet ditt er maju mjau ikke maju maju, trodde det var maju maju:) Endret 23. mars 2014 av Sid Walker
Sphynx Skrevet 23. mars 2014 #22 Skrevet 23. mars 2014 Nå har jeg fått tilbake matlysta ihvertfall, får bare tenke at dette sikkert har skjedd mange ganger uansett hvor nasty det er, men klarer ikke å drikke eller spise noe rødt på en stund hehe:) Ha la akkurat merke til at navnet ditt er maju mjau ikke maju maju, trodde det var maju maju:) Hehe, jøss, så fort du mista matlysta a. Jess, Maju som fornavn og Mjau som etternavn
Gjest Winza Skrevet 23. mars 2014 #23 Skrevet 23. mars 2014 Hehe, jøss, så fort du mista matlysta a. Jess, Maju som fornavn og Mjau som etternavn Dette var jo ikke hvilket som helst bilde, en dame som sitter i et boblebad med ungene sine og så er det blod overalt. Hvordan kan man ikke bli kvalm?
Sphynx Skrevet 23. mars 2014 #24 Skrevet 23. mars 2014 Dette var jo ikke hvilket som helst bilde, en dame som sitter i et boblebad med ungene sine og så er det blod overalt. Hvordan kan man ikke bli kvalm? Hehe, jeg er nok godt rustet mot fæle bildet, tror jeg
Gjest Jacklost Skrevet 15. februar 2015 #27 Skrevet 15. februar 2015 *klikk pá bilde* Hahaha xD Første gang på lenge jeg har brukt xd ordet men jeg kunne ikke finne noe andre ord å bruke
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 16. februar 2015 #28 Skrevet 16. februar 2015 (endret) (klikk pá bildet for stórre utgave) Endret 16. februar 2015 av SunflowerPenguin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå