Gå til innhold

Alle er bedre enn meg! Blir gal av presset til å "lykkes".

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater samfunnet, og hater samfunnspresset.. Jeg føler meg dårligere enn ALLE andre, og det er IKKE bare noe jeg føler. Det er helt reelt.

Jeg mangler faktisk ALT som alle andre normale mennesker har. Relasjoner til venner, bekjente, kjæreste og barn. Alle andre har utdannelse eller jobber.

Alle andre har noe de har lyst til. Alle finner på noe hver jævla helg.

Jeg vil ingenting, kan ingenting og har heller ikke noe å bidra med i sosiale sammenhenger. De såkalte "vennene" mine, kontakter meg nesten aldri.

Samtidig så vil jeg ikke så mye, og hater når uventede ting skjer.

Jeg har uflaks i alt jeg prøver på.

Innrømmer at jeg er bitter, og egentlig ønsker jeg alle utenom familien vondt. Menneskeheten er en bedriten rase som fortjener å bli utryddet.

Jeg tenker på måter å ta selvmord på hver eneste dag. Hoppe fra bru, foran en trailer eller whatever. Om jeg hadde gjort det hadde maks 10 personer blitt berørt. Det er latterlig å tenke på hvor lite et menneske faktisk betyr i den store sammenhengen, og hvor alene vi alle faktisk er!

Jeg VET jeg ikke har guts nok til å gjøre det, så dette er IKKE en selvmordstråd som mod`ene trenger å stenge..

Samtidig vet jeg at jeg aldri vil greie å komme "ovenpå" mentalt, til å kunne være et normalt menneske. Det er sårt å tenke på tingene jeg aldri vil få til, som f.eks eie eget hus, eller stifte familie..

Jeg er et umulig tilfelle for psykologer å fikse, da de ikke kan gjøre noe med det vestlige samfunnet.. De klarer ikke "lure" meg til å tro at jeg har det bra i et slik møkka-samfunn..

Anonymous poster hash: d2237...8fa
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om det er mest viljen din det er noe i veien med spør du meg! Folk som har alle disse tingene du ønsker deg har jobbet for det, det burde du også prøve............

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan f eks flytte et år til et fattig land og jobbe som frivillig på et barnehjem eller noe slikt. Komme deg litt vekk fra samfunnet vi lever i her.

Anonymous poster hash: 82dd3...4ac
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om det er mest viljen din det er noe i veien med spør du meg! Folk som har alle disse tingene du ønsker deg har jobbet for det, det burde du også prøve............

Nei, slett ikke alle jeg kjenner har jobbet for det. De har fått det inn med sølvskje. Hatt griseflaks med alt, og sånne folk hater jeg. Det minner meg bare på hvor motsatt det gjelder for meg.

Jeg har jobbet hardt for å få meg jobb, mislyktes. Jeg har jobba hardt for å få et forhold til å vare, mislyktes. Jeg har prøvd å være sosial, mislyktes.

Jeg har både mistet en forelder da jeg var barn, hatt selvmordsforsøk i familien, mistet enda et nært familiemedlem i ung alder, samt har en homofil bror, så føler jeg og familien har hatt en porsjon med uflaks.

Anonymous poster hash: 86e31...472

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, slett ikke alle jeg kjenner har jobbet for det. De har fått det inn med sølvskje. Hatt griseflaks med alt, og sånne folk hater jeg. Det minner meg bare på hvor motsatt det gjelder for meg.

Jeg har jobbet hardt for å få meg jobb, mislyktes. Jeg har jobba hardt for å få et forhold til å vare, mislyktes. Jeg har prøvd å være sosial, mislyktes.

Jeg har både mistet en forelder da jeg var barn, hatt selvmordsforsøk i familien, mistet enda et nært familiemedlem i ung alder, samt har en homofil bror, så føler jeg og familien har hatt en porsjon med uflaks.

I det du kalte det å ha en homofil bror "uflaks" mistet du all sympati fra meg.

Jeg vet hvordan det er å ikke "henge med" i samfunnet generelt, men livet er urettferdig. Du kan ikke forvente at noen andre skal kunne fikse det for deg, du må finne ut av det selv.

Anonymous poster hash: 8fcf9...b7a

• Liker 25
Skrevet

Så hva tror du da er det som gjør at "alle andre" har alle de tingene du ønsker deg?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg hater samfunnet, og hater samfunnspresset.. Jeg føler meg dårligere enn ALLE andre, og det er IKKE bare noe jeg føler. Det er helt reelt.

Jeg mangler faktisk ALT som alle andre normale mennesker har. Relasjoner til venner, bekjente, kjæreste og barn. Alle andre har utdannelse eller jobber.

Jeg vil ingenting, kan ingenting og har heller ikke noe å bidra med i sosiale sammenhenger. De såkalte "vennene" mine, kontakter meg nesten aldri.

Innrømmer at jeg er bitter, og egentlig ønsker jeg alle utenom familien vondt. Menneskeheten er en bedriten rase som fortjener å bli utryddet.

Jeg tenker på måter å ta selvmord på hver eneste dag. Hoppe fra bru, foran en trailer eller whatever. Om jeg hadde gjort det hadde maks 10 personer blitt berørt. Det er latterlig å tenke på hvor lite et menneske faktisk betyr i den store sammenhengen, og hvor alene vi alle faktisk er!

Jeg VET jeg ikke har guts nok til å gjøre det, så dette er IKKE en selvmordstråd som mod`ene trenger å stenge..

Samtidig vet jeg at jeg aldri vil greie å komme "ovenpå" mentalt, til å kunne være et normalt menneske. Det er sårt å tenke på tingene jeg aldri vil få til, som f.eks eie eget hus, eller stifte familie..

Jeg er et umulig tilfelle for psykologer å fikse, da de ikke kan gjøre noe med det vestlige samfunnet.. De klarer ikke "lure" meg til å tro at jeg har det bra i et slik møkka-samfunn..

du er ikke alene om å føle at alle andre har mann og hus og barn utenom deg. Er mange som føler det sånn. få en time hos lege som kan henvise deg til psykolog eller noe. Jeg tror du trenger å snakke med noen
  • Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

hva er galt med at broren din er homofil?
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

hva er galt med at broren din er homofil?

Ikke noe galt i utgangspunktet. Men at det ser ut til at ingen i denne familien kommer til å videreføre familienavnet.. Hadde jeg hatt håp om kunne bli onkel hadde jeg iallefall noe å se fram til, potensielt sett. Alle andre jeg kjenner er enten foreldre eller er tanter/onkler.. Livet føles totalt tomt og meningsløst..

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ikke noe galt i utgangspunktet. Men at det ser ut til at ingen i denne familien kommer til å videreføre familienavnet.. Hadde jeg hatt håp om kunne bli onkel hadde jeg iallefall noe å se fram til, potensielt sett. Alle andre jeg kjenner er enten foreldre eller er tanter/onkler.. Livet føles totalt tomt og meningsløst..

homofile har lov å adoptere. Og du. Hva gjør eeg så sikker på at ikke du vil finne en kjæreste?
  • Liker 1
Skrevet

Hvor mange tror du egentlig har skikkelig griseflaks i dette livet, og får alt servert?

Veldig få skal jeg si deg. De mest suksessfulle har gjerne hatt den tøffeste veien fram mot toppen. Og selv på toppen er ikke alt like perfekt som det kanskje ser ut...

Tror ikke du skal hoppe til konklusjoner og tro at "alle" andre har det bedre enn deg. Selv med utdanning, partner, etc. er ikke livet enkelt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Søknadsfristen for utdanning er 15.april, finn deg ny leilighet/ny by og gjør noe med situasjonen din. Skjønner at det er kjipt og at du tydeligvis har mye sympati for deg selv, men det er faktisk ikke sånn man kommer seg ovenpå. Rett og slett start på nytt, det kan du gjøre i alle aldre.

Ikke gjør familien sin situasjon til din egen, ikke tenk på hvem som hadde blitt "påvirket" av din bortgang og ikke se på andres lykke som hell. Folk flest jobber hardt for å komme dit de er, uten at du nødvendigvis vet hva de har gjort for å komme dit.

Anonymous poster hash: bed72...f51
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Søknadsfristen for utdanning er 15.april, finn deg ny leilighet/ny by og gjør noe med situasjonen din. Skjønner at det er kjipt og at du tydeligvis har mye sympati for deg selv, men det er faktisk ikke sånn man kommer seg ovenpå. Rett og slett start på nytt, det kan du gjøre i alle aldre.

Ikke gjør familien sin situasjon til din egen, ikke tenk på hvem som hadde blitt "påvirket" av din bortgang og ikke se på andres lykke som hell. Folk flest jobber hardt for å komme dit de er, uten at du nødvendigvis vet hva de har gjort for å komme dit.

Anonymous poster hash: bed72...f51

Godt svar!

Jeg er spesielt enig i det jeg har uthevet. For å kunne fikse livet sitt er det avgjørende å ikke sette seg fast i en offerrolle.

Anonymous poster hash: d6233...a32

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn som sutrer er virkelig noe av det verste som finnes! Det er virkelig et negativt trekk. Skjerp deg! Ta deg sammen! Og gjør noe med livet ditt! Det er ikke sånn at et nytt og bedre liv plutselig kommer rekende på ei fjøl, og det er bare å hoppe på! Du må faktisk yte litt selv også! Det første du kan gjøre er å komme deg til legen og få noe antidepressiva. Det tror jeg du kommer til å få god nytte av. Så kan du se deg om etter jobber andre steder, så får du nok napp.

Anonymous poster hash: 4358d...e7b
  • Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det vil alltid være noen som er bedre. Det vil alltid være noen som lykkes mer en hva du gjør. Så hvorfor bry seg aksepter at verden er slik. Og slutt og bry deg om hvordan andre lever sine liv det er hva jeg gjør du burde forsøke det.

AnonymBruker
Skrevet

Kjære ts.

Nesten alle som lykkes, feiler også på 1000 andre måter, det folket ikke vet jo bedre er det.

Liten historie;

Kjenner en kompis som har brødre som er narkotika avhengig og ikke homofil, brødre som trakk vold i hjemmet også videre. Fra alt til godt og vondt, så trur jeg kompisen min ville heller ha homofile brødre en hardkokte pøbler.

TS: Du har familie som lever og bra forhold mellom familien, du slit vell ikke med rusproblemer?
Har du gjeld opptil strupen?

Har du bråk, eller alvorlige problemer?

Kreft eller andre sykdommer som gjør livet hardt?

Listen går videre.

Holdt kjeft med sytingen, og heller innså hvor søt verden kan være, om du vil :)

BTW: Presset var også på meg, jeg ga alle en advarsel før jeg kuttet dem ut.

Har aldri snakket med dem, både venner og familie.

easy shit.

Anonymous poster hash: cb6f3...f73
Gjest stian86
Skrevet

er faktisk mye som blir bedre med en positiv innstilling. Og hva så om du har uflaks? Tror du at du er den eneste som har uflaks i livet? Handler om hvordan man ser på ting og hva kan man selv gjøre for og få et bedre liv. For det første det og ikke ønske andre mennekser godt er rett og slett bare trist for din del. Jeg selv er en ulykkes fugl men ser ting på en hele annen måte enn du. Ser ikke på meg selv som offer, eller sitter og sybs synd i meg selv. Så mitt råd er søk hjelp. Ting blir hvertfall ikke bedre av og sitte og grave seg ned i melidenhet. En ting ska du vite om du ikke unner andre og ha det godt fotjener du ikkw det selv. De fleste på min alder er oangt foran meg i livet, men aldei vært misunneli eller ønsker de noe ondt. Så begynn og endr deg sjøl og hvordan du ser på ting, er hvertfall en god begynnelse.
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn som sutrer er virkelig noe av det verste som finnes! Det er virkelig et negativt trekk. Skjerp deg! Ta deg sammen! Og gjør noe med livet ditt! Det er ikke sånn at et nytt og bedre liv plutselig kommer rekende på ei fjøl, og det er bare å hoppe på! Du må faktisk yte litt selv også! Det første du kan gjøre er å komme deg til legen og få noe antidepressiva. Det tror jeg du kommer til å få god nytte av. Så kan du se deg om etter jobber andre steder, så får du nok napp.

Anonymous poster hash: 4358d...e7b

Og det verste jeg vet er tilbakestående mennesker som tror tabletter er nøkkelen til lykke..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

homofile har lov å adoptere. Og du. Hva gjør eeg så sikker på at ikke du vil finne en kjæreste?

For det første; min bror er overhodet ikke interessert i barn. 100 % fokus på karriere der i gården. Dessuten vil ikke et adoptert barn være det samme..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men hva har det at broren din er homofil med din families porsjon med uflaks?

Anonymous poster hash: 42e31...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...