Gå til innhold

Monsen på villspor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elsket det!

Anonymous poster hash: 52380...815
  • Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det ble litt for lite Monsen, og litt for mye av kompisen hans og Anne Rimmen.. Men bortsett fra det syntes jeg det var bra. Håper på mer Monsen og mindre Rimmen i neste episode :-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er trist at tullingen Monsen som bruker sin kjendisstatus til å promotere bedrageri får enda mer mediedekning.

• Liker 2
Skrevet

Synes det var underholdende og moro! Liker Monsen.

Skrevet

Syns det var ekstra underholdende at jeg så med det samme at han havnet i Lyseheiene og der omkring. Spørs om jeg syns det samme neste gang. Men helt greit program.

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke hva det var eller hørt om programmet. Satt bare å svippet rundt og ble sittende å se. Fint program! Og behagelig uten en masse reklameavbrudd etc. (Ser aldri på NRK)

Anonymous poster hash: e0ad6...040
Skrevet

Syntes det var et veldig bra program. Likte godt at det var veldig reelt og naturlig, uten så masse styr og ståk. Rett og slett bare Monsen som fant rett vei til målet.

Gjest tsejG
Skrevet

Flott program med vår alles dyktige "jeger og villman" Monsen i sitt rette element, nemlig vakker og vill norsk natur, med gode kommentarer attåt :)

Og NRK er som alltid best, herlig fritt for bedritne forstyrrende reklamepauser. Aldri en lørdag uten :)

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet

Trodde monsen var dødsyk og ikke kunne jobbe mer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skuffet over at vi ikke fikk se en naken Anne Rimmen vandre rundt i skogen.

Anonymous poster hash: 24fad...cdd
Gjest Funky Punk
Skrevet

Syns det var et helt greit program...så langt iallefall.

De tabbet seg ut litt da. Han skulle jo være helt alene på turen, men likevel så visste Rimmen at svaret på hvor han er var et av de navnene han nevnte i starten av turen. Hvordan kunne hun vite det om de ikke hadde hatt noe kontakt fra han ble satt på holmen til han kom frem? ;)

Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

elsker det programmet! monsen har så mange geniale kommentarer :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er trist at tullingen Monsen som bruker sin kjendisstatus til å promotere bedrageri får enda mer mediedekning.

Bedrageri?

Hva i all verden er det du mener?

Anonymous poster hash: 2671e...f9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns det var et helt greit program...så langt iallefall.

De tabbet seg ut litt da. Han skulle jo være helt alene på turen, men likevel så visste Rimmen at svaret på hvor han er var et av de navnene han nevnte i starten av turen. Hvordan kunne hun vite det om de ikke hadde hatt noe kontakt fra han ble satt på holmen til han kom frem? ;)

Jeg tolket det som at de hadde overføring fra kameraet, eller at han byttet minne til kamera ved postene.

Anonymous poster hash: d2d3c...b0e

Skrevet

Jeg elsket det :) Jeg likte at det var så rolig, "sakte", ikke noe overdrevet eller masete. Som en sa over meg - bare Monsen på vei mot målet. Jeg har savnet å se han i slike serier, synes dette var nesten som å se de gode gamle seriene hans igjen. Men jeg er Monsen-fan, så det er mulig jeg er litt inhabil :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...