Gå til innhold

Date som sier han er utrolig mett etter mat fra resturant.

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

150 gram rent storfekjøtt kombinert med fløtegratinerte poteter og saus ville i alle fall vært helt på grensen av hva jeg klarte å få ned...

En biff på 150 gram er solid mye mat.

Så jeg forstår ham.

• Liker 4
Skrevet

For min del ville det kommet helt an på hvor mye jeg hadde spist før på dagen og hvilken form jeg var i. Noen dager ville jeg blitt sprekkmett, andre dager sånn passe - og det kan godt være jeg ville ønsket litt mer mat en tredje gang. Det kommer rett og slett veldig an på dagsformen hvor fort jeg blir mett. Men gratinerte poteter er rimelig mettende da.

Forøvrig kunne ikke 10 ville hester fått min far til å spise så mye mat på en gang (han var ekstremt småspist hele sitt liv), så folk er til de grader forskjellige i så måte.

• Liker 1
Skrevet

Ja kanskje jeg ble litt flau, vet ikke helt. Da er jeg sikkert bare storspist da. fra ts

Anonymous poster hash: 6de9a...ebd

Det er ikke bare deg som synes resturanter lager knøttete porsjoner.

Men det er mange som synes Fjordland sin mat i plastpakker er for små porsjoner, også.

Det synes ikke jeg. Jeg blir mett resten av dagen av det.

Jeg kan være enig i at resturanter gjerne kan ha litt større porsjon,men det er ikke meningen at folk skal spise til de blir stappmett av gourmet-mat.

Hvis han ble mett hadde han sikkert spist mere før på dagen,eller så hadde han lyst til å avslutte besøket der.

Skrevet

150 gram rent storfekjøtt kombinert med fløtegratinerte poteter og saus ville i alle fall vært helt på grensen av hva jeg klarte å få ned...

En biff på 150 gram er solid mye mat.

Så jeg forstår ham.

+1

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er ikke bare deg som synes resturanter lager knøttete porsjoner.

Men det er mange som synes Fjordland sin mat i plastpakker er for små porsjoner, også.

Det synes ikke jeg. Jeg blir mett resten av dagen av det.

Jeg kan være enig i at resturanter gjerne kan ha litt større porsjon,men det er ikke meningen at folk skal spise til de blir stappmett av gourmet-mat.

Hvis han ble mett hadde han sikkert spist mere før på dagen,eller så hadde han lyst til å avslutte besøket der.

jeg syns nå restauranter (med mindre det er gourmet) Lager temmelig svære porsjoner jeg da

Skrevet (endret)

jeg syns nå restauranter (med mindre det er gourmet) Lager temmelig svære porsjoner jeg da

Ja, som sagt blir jeg mett resten av dagen. Det kan man forresten bli av gourmet-mat også, fordi da spiser man flere retter.

Uansett er indrefilet med tilbehør solid mat og 150g er ikke en liten prosjon. Hadde de spurt om jeg skulle bestille dessert etter det, så hadde jeg ikke ønsket det.

PS. Nå henviste jeg forresten til gourmet-mat, da jeg snakket om størrelsen på porsjonene i en eksklusiv resturant..

Endret av Tøytigern
Skrevet

Er dette virkelig noe å tenke over?

Kanskje han hadde spist mer enn deg tidligere på dagen. Kanskje han drakk mer til måltidet. Kanskje han blir fortere mett.

For et merkelig spørsmål...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk faktisk en melding nå fra han du var ute med

"Jo det er hyggelig dame, tok a med på biffmiddag og greier. Dama spiste opp alt og du vet jo hvordan jeg liker damer med matlyst! Hu så litt mett ut, så jeg sa at jeg var kjempemett så hu ikke skulle føle seg føle seg flau dersom det var litt mye mat for henne. "......

Anonymous poster hash: d6933...ebd

Skrevet

du har tenkt å dumpe han fordi han ble mett og ikke du?

Jeg blir veldig fort mett av mat som inneholder fløte, så kanskje han også er sånn?

Jeg har iallefall blitt veldig mett av et slikt måltid.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, som sagt blir jeg mett resten av dagen. Det kan man forresten bli av gourmet-mat også, fordi da spiser man flere retter.

Uansett er indrefilet med tilbehør solid mat og 150g er ikke en liten prosjon. Hadde de spurt om jeg skulle bestille dessert etter det, så hadde jeg ikke ønsket det.

PS. Nå henviste jeg forresten til gourmet-mat, da jeg snakket om størrelsen på porsjonene i en eksklusiv resturant..

åja. Da blir ikke jeg mett av en rett. Men som du sier da er det ofte flere retter
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og daten var på resturant i dag. Resturanten var dyr, men vi bestemte oss alikevell for å gå inn å spise. Begge to bestilte det samme til hovedrett. Indrefilet med soppstuing, fløtegratinertepoteter og peppersaus.

Etter at maten var fortært, så sier han "Ååå fyfaen, så mett jeg er!!". Da måtte jeg tenke litt, for jeg var faktisk ikke sånn kjempemett. :P Jeg kjente så klart at jeg hadde spist, men det var ikke sånn *Legge seg på sofaen, for å dø av metthet".

Maten vi fikk var heller ikke stor. Det va en 150g indrefilet med tilbehør, så skjønner ikke hvordan han kunne bli så grusomt mett.

Hadde dere blitt grusomt mett av den maten der? Er han bare småspist tror dere, eller løy han? :P

Anonymous poster hash: 6de9a...ebd

Det som er rarere enn hans appetitt er at du må skrive om det på KG...

Hva om han skrev: "Hun bruker ikke Libresse, men slik et billigmerke - er det rart?"

Anonymous poster hash: 1300e...255

• Liker 2
Skrevet

Er TS ute etter en dumpegrunn her?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Er TS ute etter en dumpegrunn her?

Høres sånn ut. Snakk om å lete etter de minste feil..

Skrevet

Høres sånn ut. Snakk om å lete etter de minste feil..

Hun har allerede dumpet han. Kanskje hun er en feeder?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hun har allerede dumpet han. Kanskje hun er en feeder?

Hun har det ja? Håper ikke det var det som var grunnen. Isåfall er hun en skikkelig Bi**c

Annonse
Skrevet

Seriøst!!?? Hvor er moderatorene som kan tilate en så dum tråd??

• Liker 1
Skrevet

1.verdens problemer.....

AnonymBruker
Skrevet

"Indrefiltet, fløtegratinerte poteter, peppersaus og soppstuing"? på en "dyr" restaurant? Høres mer ut som en veikro - eller 90-talls restaurant... Eller bighorn eller no....

Joe

Anonymous poster hash: e7324...ce5
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

JA du overanalyserer :) Men meget mulig at han hadde lyst til å droppe dessertene, en dessert på et fancy sted koster sikkert fort 200 kroner per hode.

Anonymous poster hash: e48f3...f2d

Utifra retten de spiste, tror jeg ikke det var så veldig fancy. Mer Egon-aktig.

Men Ts overanalyserer veldig. Kanskje han hadde spist mer til lunsj? Spist noe snacks på ettermiddagen?

Anonymous poster hash: 4bd6f...bb8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker biff, så jeg kan gjerne spise 300 gram, lett! Så jeg hadde stusset over at han var sprengmett etter 150 gram. (Er kvinne.)

Anonymous poster hash: c8335...77d
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...