Gå til innhold

Date som sier han er utrolig mett etter mat fra resturant.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke akkuratt si det er MYE men. Klarer lett å spise 150 g kjøtt, og jeg er som sagt liten.

Anonymous poster hash: 6de9a...ebd

Synes 150 gram + tilbehør og saus synes jeg er mye ja. Vi er vel ikke så storspiste da :P

Skrevet

En gang på resturant,fikk jeg servert små granateplefrø, som daten min mente var sinnsykt gode.

Granateplefrø er ikke spisbare, så jeg aner ikke hvorfor de serveres som mat.

Jeg var übermett etter tre sånne små frø. Nydelig mat. Alldeles smashing.

Så lenge jeg kunne betale og gå.

Hint hint.

• Liker 4
Skrevet

Hadde dere blitt grusomt mett av den maten der?

Ja. Jeg pleier å spise lite til middag. Blir fort mett av middagsmat.

Spiser ikke spesielt lite iløpet av en dag, men spiser små porsjoner.

Skjønner forresten ikke hvorfor du bryr deg om det der. Hvis alt man sier skal bli analysert på den måten der, kan man omtrent ikke si noe som helst uten at det blir galt.

• Liker 1
Skrevet

Indrefilet er heavy mat. Jeg kan spise mye av det meste men rent kjøtt klarer jeg bare i begrensede mengder. Kanskje han er sånn også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, huff.. morsom tråd:P

Ts: jeg er også jente (liten og slank), men spiser stort sett alltid mer enn de fleste gutter. Eksen min var et beist på 115 kg, vi spiste alltid like mye til middag. Så her handlet det om at jeg er storspist og ikke at mannen/mennene var småspiste tror jeg.. Jeg vet om noen gutter som spiser som fugler, og sånn er det bare, folk er forskjellige :)

Anonymous poster hash: 9246c...d8e
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke akkuratt si det er MYE men. Klarer lett å spise 150 g kjøtt, og jeg er som sagt liten.

150 gram er ikke mye - en karbonade veier cirka 120 gram. Jeg syns det er direkte latterlig at noen påstår at 150 er MYE.

Anonymous poster hash: a7995...1ab

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han kan ikke bare ha gjort et forsøk på småprat, kanskje han ikke fant på noe annet å si?

Utrolig hva jeg selv kan plumpe ut med hvis jeg ikke vet helt hva jeg skal si, og det er stille.

Anonymous poster hash: 6444c...233
Skrevet

Mye mulig en av dere snart blir dumpet. Småspisthet er et dårlig omen.

Anonymous poster hash: 71f1a...5a4

Hører det her. Kanskje vi begge bør presse i oss litt ekstra til middag for sikkerhetens skyld.

AnonymBruker
Skrevet

En gang på resturant,fikk jeg servert små granateplefrø, som daten min mente var sinnsykt gode.

Granateplefrø er ikke spisbare, så jeg aner ikke hvorfor de serveres som mat.

Jeg var übermett etter tre sånne små frø. Nydelig mat. Alldeles smashing.

Så lenge jeg kunne betale og gå.

Hint hint.

Du har nok misforstått, i granatepler er det kun frøene man spiser.

Anonymous poster hash: 6d275...e05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ts her. Ja kanskje det bare var en form for småprat, for merket at det kunne bli litt klein stillet innimellom. Men til dere som sier at 150 g kjøtt er mye, det er det IKKE. En liten kyllingfilet på 100 g er jo ingenting. takk for svar uansett. ;)

AnonymBruker
Skrevet

ts her. Ja kanskje det bare var en form for småprat, for merket at det kunne bli litt klein stillet innimellom. Men til dere som sier at 150 g kjøtt er mye, det er det IKKE. En liten kyllingfilet på 100 g er jo ingenting. takk for svar uansett. ;)

Er en kyllingfilet 100 gram? Jeg blir stappmett av èn kyllingfilet..

Anonymous poster hash: 127ca...a7f

Skrevet

Jeg og daten var på resturant i dag. Resturanten var dyr, men vi bestemte oss alikevell for å gå inn å spise. Begge to bestilte det samme til hovedrett. Indrefilet med soppstuing, fløtegratinertepoteter og peppersaus.

Etter at maten var fortært, så sier han "Ååå fyfaen, så mett jeg er!!". Da måtte jeg tenke litt, for jeg var faktisk ikke sånn kjempemett. :P Jeg kjente så klart at jeg hadde spist, men det var ikke sånn *Legge seg på sofaen, for å dø av metthet".

Maten vi fikk var heller ikke stor. Det va en 150g indrefilet med tilbehør, så skjønner ikke hvordan han kunne bli så grusomt mett.

Hadde dere blitt grusomt mett av den maten der? Er han bare småspist tror dere, eller løy han? :P

Han var sikkert bare mett da! Hvorfor skulle han lyge om det? Ikke rart forhold går i vasken når man skal overanalysere absolutt alt.

Eller føler du deg flau for at han var stappmett og ikke du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Granater er farlige. Selv om de er økologiske.

Anonymous poster hash: 71f1a...5a4

Skrevet

For noen er det mye. Men nå er det forskjell på kylling og biff. Forskjell på tilbehør som potetmos eller kokte poteter. Forskjell på fløtesaus eller rødvinssaus. Er også forskjell på folk. Noen synes 150 er mye andre synes det er lite.

• Liker 1
Skrevet

OT, men nei. Jeg har ikke misforstått. Jeg fikk noen små, ripsbærsmakende, røde frø med steinhard kjerne som ingen med sunn fornuft tygger på. Så nei, det er ikke mat. Men som veloppdratt person spytter man ikke ut maten sin. Man spiser til man er mett, komplementerer kokken og betaler før man går.

Det er bare at noen kokker lager sånn mat at man blir fryktelig fort mett.

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Kanskje han ville hjem pga den kleine stillheten?

AnonymBruker
Skrevet

OT, men nei. Jeg har ikke misforstått. Jeg fikk noen små, ripsbærsmakende, røde frø med steinhard kjerne som ingen med sunn fornuft tygger på. Så nei, det er ikke mat. Men som veloppdratt person spytter man ikke ut maten sin. Man spiser til man er mett, komplementerer kokken og betaler før man går.

Det er bare at noen kokker lager sånn mat at man blir fryktelig fort mett.

Sorry, men JO det er de harde kjernene med det røde, syrlige laget utenpå man skal spise. At du mener det ikke er godt betyr ikke at råvaren er uspiselig.

http://www.frukt.no/leksikon/eksotisk/granateple/

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det slik at han mener du er en skitten tøs.

Anonymous poster hash: cadb8...3ec
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Sorry, men JO det er de harde kjernene med det røde, syrlige laget utenpå man skal spise. At du mener det ikke er godt betyr ikke at råvaren er uspiselig.

http://www.frukt.no/leksikon/eksotisk/granateple/

Du kan ikke seriøst mene at man skal svelge de frøene?

Uansett var ikke det poenget. Poenget mitt var at TS sin date enten var mett eller ville betale og gå, uansett.

Når det er sagt så tror jeg at TS åpnet denne tråden for å få bekreftet at hun ikke er unormalt sulten av seg, noe hun ikke ser ut til å få mye støtte for.

Egentlig burde tråden hete: -Eeek, jeg ble ikke mett av den samme maten som han!

Men det er en annen sak.

Endret av Tøytigern
AnonymBruker
Skrevet

Han var sikkert bare mett da! Hvorfor skulle han lyge om det? Ikke rart forhold går i vasken når man skal overanalysere absolutt alt.

Eller føler du deg flau for at han var stappmett og ikke du?

Ja kanskje jeg ble litt flau, vet ikke helt. Da er jeg sikkert bare storspist da. fra ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...