Gå til innhold

Trenger 1 stk prøvekanin til Tarot

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Jepp, førstemann eller første kvinne til mølla som svarer på hva Våren betyr for dem får et legg. Husk feedback.

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffekrus
Skrevet (endret)

For meg betyr våren nytt liv og mer glede i kropp og sinn. Dessuten betyr det at sommeren snart er her. :)

Hvis jeg får tur hos deg, Gjest, vil jeg gjerne vite..: Hva skjer med meg og han jeg tenker på?

Endret av Kaffekrus
Skrevet

For sen.... igjen :-(

Skrevet (endret)

-

Endret av Thee
Gjest Gjest
Skrevet

For sen.... igjen :-(

Ok, får du også da. Kom med hva våren betyr for deg.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Juhuuuuuuuuu......:)

Gjest lipgloss
Skrevet

for meg betyr våren det å kunne gå ute barbeint,og ha lette klær,en fantastisk følelse

Skrevet

Våren 2014 betyr en helt ny vår for meg og oss. Bokstavelig talt.

Denne våren starter jeg opp en helt ny virksomhet/firma i en alder der de fleste ville satt seg ned for å slappe av. Mye penger involvert - og ganske skummelt. Men det føles riktig at det skjer om våren, for da har jeg et ekstra energi-kick.

Skrevet

Våren for meg betyr sol og mer energi, mer utetid, og sakte, men sikkert mot varmere vær :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Våren betyr at fotballsesongen starter kommende helg ;)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Våren 2014 betyr en helt ny vår for meg og oss. Bokstavelig talt.

Denne våren starter jeg opp en helt ny virksomhet/firma i en alder der de fleste ville satt seg ned for å slappe av. Mye penger involvert - og ganske skummelt. Men det føles riktig at det skjer om våren, for da har jeg et ekstra energi-kick.

Skal bli.

Jeg lurer forresten egentlig bare på hvordan det kommer til å gå med kjærligheten. Føler jeg må ta et valg om å bli eller å gå videre for tiden og det er utrolig vanskelig å vurdere. Så litt innspill der hadde vært fint. :)

Har allerede trukket kortene dine.

Dere andre, det blir bare de to over. Beklager.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Ja, takk.

Våren betyr glede, blomster og en ny start. :)

Kortet som representerer Glede over blomster og en ny start. Narren.
1. Det i deg som misliker forandring. Stavknekten.
2. Det nye grønne (det som tvinger seg frem). Stavesset.
3. Et liv i full blomst. Verden.
Det første som slår meg når jeg ser legget er at bildene som beskriver Narren og stavesset er veldig, veldig like, og at man kunne være fristet til å trekket et nytt kort for toeren, men jeg lar det bli. Det skal bli spennende å finne ut av forskjellige ting å si om så like kort.
Narrens kvalitet er at han våger. Han er litt hodeløs til tider, men frykt for det ukjente eier han ikke. Når han har fått nok av noe så kutter han det ut uansett om han har en plan eller ei. Han er av typen som etter og ha funnet ut av at han hater livet sitt er såpass klar i hodet og tenker som så at suksess er for de som har nok mot til å våge og så bryter han opp. Han er ikke interessert i å sitte på gamlehjemmet og tenke som så at han forspilte alle sjanser han hadde fordi han av forskjellige grunner var redd (stavknekten i revers) for å følge impulsene nu og da. Så hva er det her nye grønne som tvinger seg frem i deg?? Jo, du har nøret tanken lenge og har mye godt allerede en plan på hvordan du skal forholde deg til den nye situasjonen og det er jo også en kvalitet som underbygger suksess (stavesset). Så hva skjer hvis du begir deg ut på treeren, nemlig et liv i full blomst? Jo et nytt stadium i livet, et steg videre som setter det som var i et annet perspektiv enn det ting gjør nå. Vanskelig å lese situasjonen når man er midt opp i det og da kan det være greit å ta litt avstand og bare begi seg ut til sjøs (litterært ment).
Håper det her har vært til hjelp.
Hild.
Tarot of the pirates. Se kortene her.

post-11780-0-45007100-1395521472_thumb.j

Endret av Gjest
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt håndlest på alternativsmessen i dag.

*deler*

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har blitt håndlest på alternativsmessen i dag.

*deler*

Hva ble det til?

Skrevet

Hva ble det til?

Hadde faktisk veldig mye riktig, overraskende så.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde faktisk veldig mye riktig, overraskende så.

Herlig. For meg ble alt feil da jeg ble håndlest.

Skrevet

Vart lest tarot og noko sånn klarsyntgreie på Alternativmessa. Var du der og Silfen?

Skrevet

Vart lest tarot og noko sånn klarsyntgreie på Alternativmessa. Var du der og Silfen?

Snek du i krokene?

Skrevet

Snek du i krokene?

Gjekk der og jångra

Skrevet

Herlig. For meg ble alt feil da jeg ble håndlest.

Så kjedelig. Kanskje du skulle forsøkt denne islandske damen, som jeg ikke vet hva heter, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...