Cessa74 Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Min frisør anbefaler meg kerastaseprodukter, men jeg er usikker på hva jeg skal velge i jungelen av utvalg.. Hva kan du anbefale?
Gjest iGirl Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 jeg elsker denne shampoen http://www.blivakker.no/product/harpleie/kerastase/shampoo/farget-og-kjemisk-har/KER0160/kerastase-reflection-bain-chroma-riche-shampoo-1000ml- får skikkelig glansfullt hår av den. Har også hatt kuren i samme serien tidligere, og den var også superbra. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Den mørkerosa hårkuren synes jeg gjør jobben sin med tanke på å gjøre håret mindre flokete, og glatt. Men den drar ut for mye av fargen dessverre. Anonymous poster hash: 39758...39d 1
Pepperkake88 Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Kérastase Nutritive Nectar Thermique. Den er så sykt god. Det er en fuktighetsgivende krem for håret som samtidig er varmebeskyttende. Håret blir veldig mykt. 2
Lilleulv_ Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Alt fra Resistance-serien! Jeg har behandlet hår da, vet ikke hva slags hårtype du har...
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Kérastase Nutritive Nectar Thermique. Den er så sykt god. Det er en fuktighetsgivende krem for håret som samtidig er varmebeskyttende. Håret blir veldig mykt. Det er favoritten min også. Ellers er jeg forsåvidt fornøyd med alt av shampoer jeg har prøvd. Anonymous poster hash: a8661...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå