AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Har lyst på en denimjakke, men finner ingen jeg liker. Enten er de for harry med masse rart på, eller så er de for korte. Jeg takler ikke korte jakker. Noen tips? Jeg så en jeg syns var grei, leter noe a la denne: Anonymous poster hash: 2dbb6...a5a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Jeg har funnet noen på HM som ikke er for korte og med fin farge. Ingen harry detaljer. Anonymous poster hash: c064a...70f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Jeg har funnet noen på HM som ikke er for korte og med fin farge. Ingen harry detaljer. Anonymous poster hash: c064a...70f Ok, takk for tips! Hvordan er kvaliteten på de fra HM? Vil kjøpe noe som varer litt. Anonymous poster hash: 2dbb6...a5a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Ok, takk for tips! Hvordan er kvaliteten på de fra HM? Vil kjøpe noe som varer litt. Anonymous poster hash: 2dbb6...a5a Kjøpte min i fjor sommer og den er like fin så langt. Ingen sømmer har raknet i alle fall. Anonymous poster hash: c064a...70f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Jeg synes Lee har fine, klassiske denimjakker. Jeg har en selv, god kvalitet. Ikke for kort, og ingen "motedetaljer". Levis har også noen fine, ser bildet ditt er fra Levis. Anonymous poster hash: 7be11...0ec
Gjest Lille-pus Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Det er noen her også. Stor variasjon i modeller og tilgjengelige størrelser. Kanskje du finner en du liker, kanskje du ikke finner en du liker. Om man leter så kan man finne små gullkorn der. Ikke hver gang, men innimellom
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Det er noen her også. Stor variasjon i modeller og tilgjengelige størrelser. Kanskje du finner en du liker, kanskje du ikke finner en du liker. Om man leter så kan man finne små gullkorn der. Ikke hver gang, men innimellom Åh.. De var jo grusomme..Anonymous poster hash: c08f6...b27 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå