AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Nå er jeg temmelig forbanna. Det er sikkert en fillesak for mange, men jeg lever på et temmelig stramt budsjett og en regning på 315,- per uke er ganske mye for meg. Det blir over tusen kroner i måneden. Jeg vet at jeg får tilbakebetalt alt over frikortgrensen, men nå har noen som jobber hos min behandler rotet til noe voldsomt, for hele tre egenandeler i februar er meldt inn som ikke betalt på tross av at de er registrert som betalt hos behandler, ifølge mail fra HELFO. GAH! Det tåpeligste er at de har prestert å gjøre det med hele tre egenandeler og på mandag må jeg styre og ordne for å rydde opp i dette. Og mens jeg venter på å få egenandelene betalt må jeg fremdeles motta og betale en faktura i uka, i tillegg til å sitte og vente ekstra lenge på penger jeg i prinsippet kunne ha fått tilbakebetalt allerede nå. Jeg er så irritert... Anonymous poster hash: dcdc4...3e7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Er det flere der ute som opplever dette? Det virker fullstendig absurd at behandler helt plutselig ikke skal klare å registrere egenandeler når de har klart det fint i hele januar. Jeg skjønner det bare ikke. Anonymous poster hash: dcdc4...3e7
Rosalie Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Har samme frustrasjon overfor Ullevål Sykehus. De bruker ufattelig lang tid på å få registrert inn egenandeler hos HELFO, i fjor fikk jeg tilbake over 2000 kr som jeg hadde betalt over frikortgrensen pga Ullevål. Blæh. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Du er ikke den eneste. Jeg betaler og 315 kr pr behandling á 630 pr uke. Ingen betalinger siden februar er reg hos HELFO ei heller mars. Er kommet over 1000 kr på egenandelskortet og har lite peng. Nå dukket det to regninger til opp så jeg ikke kan betale. Heia...... Anonymous poster hash: 47468...93f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Det som provoserer meg mest er at de allerede har registrert en egenandel for mars, men klart å hoppe over alle for februar og melde dem som ikke betalt. Man skulle jo tro at de kunne dette siden det er jobben deres... Anonymous poster hash: dcdc4...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå